Başak ve Akrep benden uzak dursun. Terazi yanı başımda olsun : ))

Başak ve Akrep benden uzak dursun. Terazi yanı başımda olsun : ))

Sevgili Boğa ♀️burçları ve Yay♂️ burcu birbirinden nefret ediyormuş gibi olsalarda seviyordur.. kendilerini stres topu olarak kullanıyorlar, böyle olmasına rağmen birbirinden kopamıyorlar..
Burçlara göre iyi çift yok görünende...😄
Ortak noktamız başak 😂 işin kötü yanı @tiryakinimtiryakin de başak 😂
Biz çift değiliz, ondan kötü demişler.. 😅
@tiryakinimtiryakin evet mantıklı 😂
@tiryakinimtiryakin bence siz çift olun.😄
Bizim düşüncemiz, bizim bedenimiz.. 😄 Herkesin tarzına kimse karışamaz.. 😅
Biz çok iyi bir tahmin çiftçiyiz, bizim üstümüze tahmin edebilen çıkmadı daha 😂
@tiryakinimtiryakin taam kardo bişi demedik.😄
Çiftçiliğiniz hayırlı olsun.😄
Olum cevap vermiyorsun görüşlere hepsi bana kalıyor.. Yapma öyle şeyler.. 😄
O kelimenin farkına varmanda takdir edilesi😂 madem klavye bizi çiftçi yapmış, bazı hayvan görünümlü insanları egitiriz dimi @tiryakinimtiryakin
Off en sevdiğim.. Tasma da takalım mı onlara.. 😋😄
@tiryakinimtiryakin hepsini tahmin etmiştim lan 😂 3 gün sonra görüş atıyorlarsa ben ne yapayım 😂
@tiryakinimtiryakin tasma olmazsa olmaz😂 yoksa saldırırlar sağa sola😂
Malzeme çantamı kapıp geliyorum.. 😄
@tiryakinimtiryakin 😂😂😂
Teşekkür ederim. 🥳
Rica ederim 🙂
Yengeçler uzak durun
Cevap
9Cevap
Burçlara göre seçmiyorum ben
Bilmiyorum burada yazanlarla olan uyumu ama ben aslanım. Peki ya aslan ile aslan nasıl olur bilen birisi açıklayabilir mi?
Bence uyum sadece burçla alakalı olmuyor eğer öyle olsaydı kimse sevgili olamazdı 😄 Keyifli geceler.
Astrolojik göre Oğlakla en uyumsuz iki burç biri koç diğeri Terazi
Ben koç sevgilim akrep sanırım Benim yükselenim in boğa olması bu durumu kurtarıyor
Açılın ben geldim:p yukselenleri çok önemli. Sadece güneş burcuyla yargılamak olmaz :)
Akreple anlaşamadım ama yengeçle anlaştım bu terste bi işlik var😄
Ben yengecim ve cidden aslan hiç benlik değil. Ama kova iyidir ya, severim kovayı😅
Terazi ve boğaların sosyalliği beni yoruyor anlaşamadığm dogru... benim ruhun sakin
Koç ve terazi uzak dursun benden 😄
Pek doğru olmamış. Koç yengeç olmalıydı ve yay yengeç. Aslan aksine en uygunu ateş grubundan yengece
Akrep aslan gerçekten kötü, benim şu zamana kadar anlaşmazlık yaşadığım herkes aslan burcuydu.
Salbeyazca buluyorum burç olayını
Terazi kadını ve yengeç erkeği nasıl olur?
Boğa= yay/kova :D
Yay - balık mış. Bilmiyorum doğru olabilir
Başak ve oğlak ile. olmuyormua
Terazi , başak ve Oğlak ile iyi çift olamazmış.
bence doğru yay ve İkizler sıkıntı
İkizler ve terazi
Oha neden ama ya 😅
Cidden ikizler benden uzak olsun zhzkzhjzhssjjs
Yay/ikizler.
Yengeç ve boğa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?