Akrep burcuyum bazen saatlerce 3 4 saat boyunca uyuyamam. Ama genelde salise sürmez uyumam çünkü uyumadıkça düşüneceğim ve ben hiçbir şey düşünmek istemiyorum. O kadar yorgunum. O kadar kafamı yormak kimseyi takmak istemiyorum
10 dakika diyor. Ama ben kendi isteğimle uyumuyorum hiçbir zaman, uyuya kalıyorum genelde. Kendi isteğimle uyusam 10 dakika ne ki, en az 2 saat sağa sola döner dururum.
Yengeç 5 dakika ama yanlış ben genelde 1 saat sonra anca uyuyorum zaten uyku düzenim biraz bozuk maalesef bu yüzden de hemen uyuyamam
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bu yüzden üniversitede oda arkadaşların bana gamsız diye lakap bilee takmislardi. Hemen kafamı koyduğum gibi giderdim. Hiç mi derdin yok kızım hiç mi dusunecegin bir şey yok ne gamsizsin diyorlardi/AKREP