Bir de o sayıları toplayıp alfabedeki denk geldiği harfe göre gelecekteki eşimin adını tahmin ediyordum 😂 


Benim dün bu çıktı komşular bakıyor meraklı bir gelin var telli duvaklı bu dalda görünen sır bir s harfinde saklı
Çocuğun adı s ile başlıyordu ama aldattı olmadı iki gün önce beni
Geçmiş olsun :/ üzülme sakın
Teşekkür ederim kolay degil
Cevap
29Cevap
Hayır fal gibi saçma şeylere inanmam. sadece çocukken eğlenceli bulurdum o kadar :D ama şu an hiç sakız bile almıyorum neredeyse
Nooo tabiki ne kahve falı ne Tarot ne yıldız name nede başka bir şey bunlar baştan aşağı safsata yalan dolan inanan var inanda Rabbinden uzaktır rabbine yakın olan bunları boş öldugunh anlar

Bu fala inanılır mı yaa 🤣🤣
Öhh 😂
Yaaa öyle işte. İnanma fala
İnanmıom 😂
İlk kelimeler etkileyici 😁
Kalbine
Bulacak
Sonunda
Sevecek
He çok etkileyici aynen
Liseden beri inatla doğru olmadığını bilsem de hem okumaktan hem de şu eşinin ismini tahmin etme olayından inanılmaz keyif alıyorum.
Bu fallarda bir keresinde kendi adım denk gelmişti bir gün lazım olur diyip kutuya atmıştım :D lazım olmadı haha
Bi tanesi tam tuttu ya milyarda bir ihtimale denk geldim. Onu telefonumun arkasında saklıyordum ama ayrılınca attım 😃😃
Hangiimizz yapmadıkk, çılgınlar gibii? Saçmaydı ama inanıyorsak eskiden.
Hala alıyorum falları çok hoşuma gidiyor. Ben inanan tarafım.
Küçükken bizi heyecanlandırdığı doğrudur. 😂
Eskiden geyik olsun diye bakardım ya.. İnanmam.. Keyifli geceler..
Bildiğim şeyleri söylerken bile 2 3 kez düşünüyorum fala nasıl inanayım jfjfj
Evet ya ben bir kaç tane çıkınca ya olursa diye korkup bir daha saymamıştım
Yaaa detayı hâla yapıyorum ben...🥲
Evet inanıyorum, inanmak istiyoruum...😅
Sakızdan çıkan fallara inansaydım 50 tane manitam olmuş olurdu.
falın hiçbirine inanmıyorum ya ama küçükken ben de yapardım
evet kesinlikle, 20 tane açtım okudum hepsi tuttu
Hayır inanmıyorum ama sizin yaptığınız çok iyiymiş 😄
çocukken bu sakız fallarını toplamıştım bir ara
artık sakız çiğnemiyorum:)
Çok Falım Aldım Hep Öyle Şeyler yazıyor ama bizim karşımıza çıkmıyor
Bizim tek suçumuz falan inanmak ti ama sen baya bi çıtayı aşmış sin sayılarla 😃😃
bunları yazanlara kalsa sımdı coluk cocuga karısmıstık kanka
Köprüden at kendini daha iyi yok artık
Neden ama neden
Tabi ki de inandığımı düşünmedin dımı 😂
Yok bee eğlencesine oku geç
Küçükken evet ama şimdi no no
İnanmıyorum Ama eğlencesine okuyorum
Mutlaka okuyorum ama inanmıyorum
İnanmak istiyorum 😄
Yıllardır sakız çiğnemiyorum.. 7 sene olmuştur.
Okuyup geçerdim zaten, he he doğrudur diyorum
He ona da inanalım hepsine inanalım skksks
Hiç bir fala inanmam
Fala inanıyorum bakıyorum da.
Yok be neyine inancan
Çok saçma inanmıyorum
Saçmalığın daniskası😄
Innanmiom ama genede okurum😬
Sakızlara fallara kalsak yandık
Yok ya ben normal fala bile inanmıyorum.
Bugüne kadar okuyup geçtim üzerinde durmadım hiç
İnanmiyorum
Aynısı ben de yapıyorum kanks
Hayır. 😃
Yok be
O duruma geldim ahahaha
Hayır
İnanmıyorum
İnanmıyorum 😄
İnanan akıl yoksunu var mı?
Evett hala yapiyorum
Aslaa
Hayır ama okuyunca güzel hissettiriyor
Asla. okumam bile
İnanmam
Hayırr 😬
hayır
Hayır, inanmıyorum.
Okumuyprum bile ben ya
Yok daha neler 😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?