* Evet ben kova ve koç hiç sevmiyorum ve anlasamiyorum kova çok değişken sıkıntılı koç sahtekar çocuksu nabza Göre şerbet veren değişik bir burç
* ikizler ve Başak seviyorum kafamın uyuştuğu bunlar var diğerlerine karşı nötrm...
* Evet ben kova ve koç hiç sevmiyorum ve anlasamiyorum kova çok değişken sıkıntılı koç sahtekar çocuksu nabza Göre şerbet veren değişik bir burç
* ikizler ve Başak seviyorum kafamın uyuştuğu bunlar var diğerlerine karşı nötrm...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
sevmediklerim
aslan
kova
akrep
başak
ikizler
boğa
sevdiklerim
oğlak
balık
terazi
yengeç
koç
yay
Sevdiklerim terazi, aslan, başak, akrep, ikizler ve (koç kadını kova erkeği)
Sevmediklerim oğlak, boğa, balık, (kova kadını koç erkeği), yay ve yengeç
Yay terazi kova seviyorum başak akrep sevmiyorum aslan olarak :))
Kova sevip Başak sevmemen tuhaf 😅😅😅
Çok farklılar 😂 başak takıntılı kova umursamaz. Relax insan seviyorum
Kova kadar sıkıntılı bir burç görmedim hayatımda sana rahat gelmiş olabilir ama burçlar arasında en uyumsuzu kova görünce uzaklaşıyorum
Kız erkek fark ediyo ya. 2 exim başaktı öğğğğ kızlarıyla sorunum yok aslında😀. Kova yakın erkek arkadaşım var seviyorum gayet rahat biri önyargısız aşırı kültürlü bilgili. Geçmişte bi kız arkadaşım vardı kova o kötüydü değişiyo yaa aslanım bende
Sevmediklerim
Yay koç Akrep balık Kova aslan
Balık ve kova kesinlikle
Ben ikizler yazarsın diye tahmin etmiştim yani yazdığın burçlar arasında
O kadar bilgim yok ama başak burcu candır
Kesinlikle ya
Sevdiğim burçlar aslan akrep
Sevmediğim balık ve balık
Ve İkizler erkeği doğru
Balık burcuna o kadar mı çok sevmiyorsun balık ve balık diğer burçlar nasıl
Balık burcu sarmiyor ya ikziler de itici
Aslan ve akrep erkeği çok iyi bak
İkizler burcu bayan arkdslrım var çogu çok uyumlu
İkizler orul orul o.. rspu çocuğudur
Sevgilin mi arkadasinmiydi bilmiyorum ya çok kişiyle kafam uyuşuyor ve ikizler burcu çoğu kişide belki yükselenleri farklıdır benim tanıdıklarımın doğru çoğu İkizler burcunu sevmiyor
Sevgilimdi yalancı umursamaz çapkın ve narsistti
Tam doğum tarihini biliyor musun bu arada Mayıs Haziran doğum yılı
Haziran
Kaç Haziran olduğunu biliyor musunuz ve doğum yılını biliyorsanız yazabilir misiniz
Neden ki
Doğum haritasına bakacağım bazı saat ve yıllarda daha sıkıntılı oluyormuş ikizler burcu sizin burcunuz ne
Kova benim burcum
Ya kovalar gerçekten sıkıntılı oluyor yanlış anlamanı istemem ama benim tanıdıklarım öyleydi çok narşist oluyor sanki
Evet bende de var biraz ama karşımızdakinin tavırlarına göre yumuşuyoruz
Hiçbirinde yumuşama gormedim
Kovalar nasıl sence? Yükselenim de akrep
Kovalar sıkıntılı akrep daha iyi biraz her şeyi içinde yaşıyor Ama akrep tercih ederim
Aslan ve akrep dışındakiler kapatılsın.
Aslan ve akrep mi aslan kibirli akrep soğuk içine kapanık derler
Kibirli olduğumu düşünmüyorum. Kibir bizi yaratana mahsus bir olgu.
Sen düşünmeyebilirsin benim tanıdıklarım öyleydi
Ego, kibir içi boş insanların yapacağı şeylerdir. Kendini bilen insan aslında ne kadar aciz olduğunun farkındadır.
Aslan kendi burcun O yüzden toz kondurmuyor olabilirsin ama çogu kişi aslanın kibirli olduğunu söyler akrep yükselen burcun mu
Hayır. Yükselenim değil ama iyi anlaşıyorum Akreplerle
Yükselen burcunu biliyor musun
Hiç bakmadım. Nasıl bakılıyor bilgin var mı?
Doğum tarihini ay gün yıl ve doğum saatini yazıyorsun bakıyorsun o kadar Bu arada doğduğun yeri de yazıyorsun
Baktım şimdi. Akrep olma olasılığı yüksek. Doğum saatini bilmiyorum da. Annem öğle saatleri, öğle sonuna doğru doğdun der. Saati 13.00 girdiğimde Akrep çıkıyor.
senin burcun ne
Başak