Tarot falı baktığım kişi ve ben endişelenmeli miyiz?

Baktığım kişiyle iletişime geçtiğimde 1 saat içinde dediklerimin çıktığını söyledi. Kendisi iyiymiş fakat benim başım çok kötü oldu ve aşırı midem bulanıyor. İki senedir fal bakıyorum normalde hafif bir hal kaybı yaşarım fakat bugün gerçekten çok kötü oldu. Bu bir sinyal mi? Ne yapabilirim? Ramazan ayında böyle bir soru sorduğum için tüm KS Müslüman arkadaşlarımdan özür dilerim fakat fikir almam gerekiyordu, yoksa yazmazdım.

Tarot falı baktığım kişi ve ben endişelenmeli miyiz?
Cevapla