Niye ben de biliyom dengesiz sinsi olduğunu ama kötü şeylerle alakası yok 1.5 senedir arkadaşım ilişki istemiyor şimdilik zamana saldık biz de yanıma gelince öpüşüp sarılıyoz bugün kucağımda sulandırdım baya sürtünerek diyorum ona 1 defa yapsak seks her şeyimiz farklı olacak içindeki duyguları ortaya çıkarmış olacaksın diyom... Cidden onu yapınca güzel ilişkimiz olacak o da istiyor beni tutuyor uzak kalmayı seçiyor geçmişinde aldatılmış 1 defa askerdeyken ben de askere gidecegom için bir kaç aya yanaşmıyor geçen konuşmuştuk
Ten ruh arzu çekimi çok güzel aramızda evlenmekte istiyom o da 5 sene düşünmem diyor kpss yapcakmis üni bitsin açıktan 2 sene sonra dedi🤦🏻♂️ ben de 3 sene sonra evleniriz dediğim için geri kalıyormuş daha ne bulmuş benim gibi seveni ciddi olanı her şey çok uyumlu niye bir olmuyoruz dedim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Yengeç tabi ki de
Ya koç demişlerdir ya aslan. Cevaplara bakmaya geldim. 😂
Yine gömdüler sizş yavrum sösösşlslsld
Gömdüm sansınlar asjdhd
Sen hangisiydin koçtun demi
Tabiii 😄
Yok bee bakma sen bunlara iyi insanlarsınız siz açsçşalxls
Aslan için tek bir cümle yeterli bence.
Son 🤣 söz 🤣 hastası.
Sevdiğim kız 🥲 İkizler yükselen aslan... Ama gelmiyor bana ona çok iyi gelirken
İkizlerse uzak dur, güven bana
Niye ben de biliyom dengesiz sinsi olduğunu ama kötü şeylerle alakası yok 1.5 senedir arkadaşım ilişki istemiyor şimdilik zamana saldık biz de yanıma gelince öpüşüp sarılıyoz bugün kucağımda sulandırdım baya sürtünerek diyorum ona 1 defa yapsak seks her şeyimiz farklı olacak içindeki duyguları ortaya çıkarmış olacaksın diyom... Cidden onu yapınca güzel ilişkimiz olacak o da istiyor beni tutuyor uzak kalmayı seçiyor geçmişinde aldatılmış 1 defa askerdeyken ben de askere gidecegom için bir kaç aya yanaşmıyor geçen konuşmuştuk
Ten ruh arzu çekimi çok güzel aramızda evlenmekte istiyom o da 5 sene düşünmem diyor kpss yapcakmis üni bitsin açıktan 2 sene sonra dedi🤦🏻♂️ ben de 3 sene sonra evleniriz dediğim için geri kalıyormuş daha ne bulmuş benim gibi seveni ciddi olanı her şey çok uyumlu niye bir olmuyoruz dedim
Aslan Oğlak Yay ikizler erkek olarak
Kova egolu değil bencildir
Yuh vur dedim öldürdün
Kova öyledir ama en zeki burçtur en mantıklı olandır bencillik kısmı da bazı kendince istediklerini insanlar anlamadığı için o kelime kullanılır
Yok yav burç şeysi diye bişey :)
Koçun egosundan haberin yok galiba
Ego çok hoştur
Geldim geldim
ASLAN
aslan geliyoo
Aslan
Oğlak
Koçlar
Aslan
Terazi.
Tabiki de aslan
Otobüs geliyir
koç.
Akrep balık boğa aslan.
Aslan
İkizler
Balikk
Ala ala o niye
Oğlakk