Seçebilme imkanınız olsa hangi burçtan biriyle sevgili olmak isterdiniz? Ve neden? 😄


Kızlar çoğunlukla boğa yazmış ben de bir Boğa olarak boğa erkeğinin sadakati hoşuma gidiyor elbette bir de duruşu karakteri vs. Bunların yanı sıra maalesef iki boğa iki inatçı keçinin anlaşması kolay olmayabiliyor bir noktada fikir ayrılığı varsa Allah kolaylık versin. :) başka hangi burç derdim yengeçi bilmiyorum iyi diyeni de var demeyeni de
Hangi burçların erkeğinden uzak durulması gerekiyor derseniz sıralamaya göre yazıyorum : kova, yay, başak, akrep, aslan
Çok fark etmiyor ama akrep olmasın da gerisi bir şekilde olabilir ama başak ve yengeç de olmaz boğa olabilirse iyi olur, sipariş gibi oldu bu da😅
Siparişinize başka eklemek istediğiniz var mı acaba 😂😂
Hayır yeterli😅
Peki 😄
Burçlardan anlamam. bak geldim yine soruna 😅
Giyim tarzına 5 veren kız hoş geldin soruma sefalar getirdin 😄
Giyim tarzına 5 veren kız hoş geldin soruma sefalar getirdin😀
Taklit etme beni 😒😄
Tamam 😅
Tamam 😅
Di gel 😅
Di gel 😅
Kes ya şunu 😅konuşalım biraz
Tamam ya konuşalım 😄 naber nasıl gidiyor
İyim valla ne olsun senden naber
İyi benden de can sıkıntısından buraya geldim bir kaç gündür takılıyorum. Sen ne zamandır buradasın
Ben 5 ay falan oldu
Kıdemlisin sen siteyi çözmüşsündür artık dura dura 😄 söyler misin sence buraya gelmekle iyi mi ettim kötü mü 🙄
Evet öyle 😅. bence iyi ettin yani güzel bana iyi geldi görüş paylaşıyor bazen yardımcı oluyorsun bazen de yardım istiyorsun soru sorarak bazende böyle gizlice eğleniyorsun işte 😅
Sorularda gırgır yapmak keyifli oluyor eğleniyorum kafam dağılıyor biraz bu yönden sevdim siteyi 😄 seni gidi gizli seni hep gizli mi kalacaksın böyle 😅
Valla sana öyle denk geldi artık 😅
Napalım artık denk geldikçe idare edeceğiz bu gizli kişiyle merak eder dururum 😄
Meraktan çıldır öyle hahaha 😅
Çok gıcıksın aşk olsun 😄
Olsın yaa aşka inanmıyorum ben 😅
Ben de inanmıyorum yalan dolan hep filmlerde olan bir şey 😄
Aynen ya aşk diye bir şey yok ama sevgiye sadakata inanıyorum iyiliğe
Bu arada ne iş yapıyorsun beni taşıya bilir misin bunlarda önemli tabi 🤣🤣🤭
Sevgi mi o ne yenilen bir şey mi 🤣 çok şükür diyelim işim iyi taşırım yani no problem 🤣🤭
İzdivaç programına çevirmeyelim istersen burayı 🤣
Diyene bak beni taşıyabilir misin diye soran ben miyim deli ya 🤣🤣🤭🤭
Evet sen dedin çık gizliden evlen benimle bende mecburen. Bunları soracam napim ne diyeyim başka aaaa😅
Allah aşkına sen söyle haksız mıyım ben seni tanımadan etmeden nasıl tamam diyebilirim ki evlilik teklifine 😟
Dizlerimin üzerine de çöktüm mü onu da söyle çünkü ben hafızamı kaybetmiş olabilirim hatırlamıyorum 🤣🤣🤣
He he hatırlamıyorsun tamam tamam 🤣
Ama bak baştan diyorum ümitlenme hemen daha düşünmem lazım
Ben neler demişim ben neymişim be 🤣 konu ne çabuk geldi buraya hızına yetişilmiyor maşallah 🤣
Bence hızlı olan sensin 😅
Şu an sana bir cevap veremiyorum uyumam lazım yarın kararımı söylicem sana düşünmem lazım acele etme lütfen çünkü bu evlilik kolay alınacak bir karar değil. iyi geceler
Yarın birden uyandığımda kendimi evli biri olarak bulursam şaşırmayacağım 🤣 iyi geceler iyi uykular 😴
Uykucu daha uyanmadın mı bu ne uyku böyle 😄
Ne bu acelen düşünüyorum daha kolay bir şey değil evlilik anlayış göster bana
Benden iyisini mi bulacaksın aşk olsun sana şimdiye karar vermen lazımdı
Bide ısrarcısın öyle mi bu kadar mı aşık oldun bana yaa😅
Aşkından uyuyamadım gece o derece gerisini sen düşün 😅
Çok üzüldüm yaa 😅
Üzülme gizli üye ya üzülmek yakışmıyor sana 😅
Peki tamam 😊
Teşekkür ederim en iyi görüş için 😊
Rica ederim 😇
Burcu önemli olmazdı benim için sadece aşık olmak ve sevmek yeterli olurdu. çünkü burçlara anlam yükleyen veya inan birisi değilim. bu yüzden de fark etmez.
Cevap
23Cevap
yengeç veya akrep olabilir balık olmasın kendim balığım iki balık olmaz :D ailede bi akıl okuyan yeter 2. si fazla
İki balık büyük sıkıntı 😄
Ateş ve hava grubu burçları ile daha iyi anlaşıyorum ben özellikle hava burçları terazi, ikizler ve kova burçları ile iyi anlaşırım sevgilimin de benim karakterime uyumlu olmasını isterim en iyi anlaştığım burç ise ikizler diyebilirim..
Her burç olabilir...
Aynı burçlar genelde pek anlaşamaz boğaya en iyi akrep yakışır bana göre
Yay erkekleri başak ve boğa burcu kadınlarla iyi şekilde anlaşır. Espiri anlayışları enerji düzeyleri auraları birbirlerini tamamlar.
Je t'en prie 😊
Mersi 🙂
İkizler burcu olmasın da gerisiyle bir şekilde baş edebilirim 😂
İkizler de güzel burçtur ama değişik biraz 😄
Çok gelgitleri var ya. Bir gün farklı ertesi gün farklı. Ruh hali çabuk değişiyor, çekilecek çile değil 🙅🏼♀️
Haklısın o yönleri insanı yorar ikizler tanıdığım var aynı böyle bir de pek laf denmiyor hemen kızıveriyor 😏
Burçlardan az buçuk anlıyorum ve gerçekten üstünü çizdiğim tek burç diyebilirim. Arkadaş olurum ama sevgili olmam. Büyük konuştum başıma gelmesin lütfen 🫢😂
Bir de gönlünü ikizlere kaptırırsan vay ki ne vay düğün günü burcunu öğrendiğin an terk edersin salonu artık 😂
Düğün günü mü? O kadar tecrübesiz değilim. İlk günden öğrenirim ben 😂
-Burcun ne canım
-İkizler hayatım
-Bitti bu ilişki 😂
Hahahah üstüne bi de engel 😂 bunlar yüzsüz oluyo çünkü bitemez diye darlar beni 😂
İkizler çok ısrarcı olur bi denk gelsen baya uğraşmak zorunda kalırsın 😂😂
Duyurulur akrep kova balık başak erkegi olmasın bunlar olmadı bana ben derin hayel 😭😔
Taliplilerine duyurulur 😄
Evt😄
Ben bilmiyorum tüm özelliklerini🙄😄 aslana ne gşder söylen bakiyim😄
Aslana Aslan gider 😄
Koç burcu olsun hatta yükseleni de ikizler olsun tıpkı ben
İki ananas bir arada
Akrep, balık ve yengeç istemiyorum. Bu burçlarin erkegi genelde iyi olmuyor. Aklini basina almalari lazim
Yengeçler iyi kız
@C4SANOVA balık erkeği çok sıkıntılı
@Mademoisellecocoo yengeçler asla yanlisini kabul etmiyo hep üste cikma çabası 😅
Farketmez burç saçmalığını takanlardan sorun edenlerden değilim her burç ile anlaşabilirim ama bu herkese açığım anlamına gelmiyor tabi
Burçlara inanmam. İsim de olmaz ama benim hatun akrep diye. Akrep sever olduk. Soksa da canı sağolsun `)
Yani aslında pek takmam burç falan ama başak burcu olmasını istemem. Onun dışında özellikle istediğim bir burç yok
Boğa burcuyum. Aslan, kova, yay ve koç kadını dışında kalan her burçla uyum sağlayabilirim. Bu saydığım dörtlüyle yürüyeceğini sanmıyorum.
En iyi anlaştığım burç yay ve şu an konuştuğum kişi yay burcu çok iyi anlaşıyoruz
Bir koç erkeği olarak, boğa, yengeç, akrep kadınlarına ilgim yüksek
Mümkünse toprak grubu olsun. Ben havadan sudan ateşten çok çektim. (Boğa hariç)
İnsan olsun da hangi burç olduğu önemli değil
Burçlara bakmam ben onun için önemli değil yani yeter ki temiz kalpli anlayışli sıcak olsun 😊
Yılan olmasın da koynumuzda beslemeyelim sonra
Burcuna göre erkek seçen bir kadın değilim bu çok sıkıcı ve banal.
Hiç bilmiyorum anlaşabildiğim eğlenebildiğim biri olsun yeterli
Ben başak o boğa erkeği olsun her dakika mucuk mucuk yapayım onu🥰🥰
Ooo 😄😄
Inan dusunmedim ben aslanim bana ne yakisir yukeselenjm boga
Oğlak ve başak şöyle bi uzak dursun da diğerlerine bakarız
Resimdeki gibi olsunda isterse ayi burcu olsun farketmez nefes alsin oda yeter
gay burcu isterdim
İlginç
Hepsi sıkıntılı😂yengeç belki olabilirdi ama yay hiç olmasın
Boğa boğa boğa ❤️
Boğa olduğum için şanslı hissettim kendimi 🤠
Sevgilim olmasını istemiyorum
Öyle ayılıp bayıldığım bir burç yok.
Oğlak veya yengeç olabilir ama burç takıntım yok
Oğlak ve boğa erkeği 👌🏻
Akrep yengeç balik falan sanirim
Siparişlere karşıyım.
Burç önemli değil adam olsunn
Aga ikizler olmasın, ne oluyosa olsun
Ne olur olsun. Yengeç burcu olmasın
Başak olmasın da
oğlak burcu olsun isterdim
Yay belki akrep
Yay aynı burç olunca kafalarda aynı oluyor
akrep yani kendi burcumdan
Hiçbir burç olmasın mümkünse
Akrep olabilir sanki ya :)
Yengeç benden olsundu ama kendisi yay
Tüm burçlarla anlaşabiliyorum burcu sorun değil.
Burçlarla aram olmadı hiç
başak veya terazi olmasın yeter diğerlerine okeyim
Bilmiyorum bu burç işinden anlamiyorum.
Ben Akrep Sevgilim ise Yengeç 💙🦂🦀
Fark eder mi ki :D
Bilmem bazılarına göre ediyor 😄
Yengeç kendisi.
Allah mutluluğunuzu arttırsın 🙂
Amiin
Terazi, Aslan, Kova veya Koç
Başak ya da ikizler.
Ne anlarım ne de buna göre birisini düşünürüm
Terazi
Bi dal boga alayım
boğa. boğa erkeği sadıktır
bi dal boğa alabilirim
Kova
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?