
Evet uzun zamandır astrolojik soru sormuyordum bakalım kimin toksiki nasılmış soru eğlence amaçlıdır alınmaca gücenmece olmasın.😬

Evet uzun zamandır astrolojik soru sormuyordum bakalım kimin toksiki nasılmış soru eğlence amaçlıdır alınmaca gücenmece olmasın.😬
Oo en sevdiğim astroloji soruları.. burcum koç en toksik en mükemmel özelliğimi söyle bari 😃
Kıskançlık olabilir mi :))
Ben süperbenim unuttun mu :))
Yanına en iyi köfte gider ama sen gitme :))
Akrep ))
Senin toksikin kuşku duyma olsun hadi :)
Hiç kuşkusuz 🤦♀️
Akrep kadınları ilgi çekicidir ama her ne kadar şüpheci de olsalar karanlık yanları çeker
Bonus da varmış )) teşekkür ettim.
Rica ederim efem geçmişe dönük bir eig seçimleri yapayım dedim herkese bir parça bir şeyler düştü :))
Cevap
7Cevap
Yengeç burcuyum
Duygusallık
Boğa gibi asil bir burcun toksik özelliği nolamaz
Boğalar da dolu hangisini sayayım misal elelam ne der sabit fikir değişme kapalı olma aşırı sahiplenme kıskançlık 😂
Tamam sus yeter :D bi kere elalem benim tırnağıma kurban olsun. Biz alengirli işleri sevmeyen ponçikleriz en doğru yol bildiğimiz yoldur hep öyle çıkıyosa napalım yani :D
😂😂 ama ponçiksiniz bu doğru en sevdiğim burç boğa oldu hep neden çünkü bizi sadece onlar çekiyor:)
Allah boğaların canına zeval vermesin :D
Amin amin ☺️
Yay, toksik bir özelliğimiz var mı bilemedim 😄
Yayların tek sorunu kıskançlık olmasına rağmen kıskanılmaya gelemeyen rahat yanları
Tipik yay işte :))
Ben 2 kere sevildim desene Allah'ın sevgili kuluyum😂
Jsjs burcum biliyorsun soyle
Hımm kıskançlık senin başka ne olacak 😬
Hiç olur mu sende pardon karıştırdım ben seni 😂😂
Gerek yok buralarda reklamada gerek yok
Reklamla ne alakası var soru eğlence amaçlı senin toksikin de bu olsun takıntı
İşine bakk
Taam abi 😂
Kova burcu toksik olmaz 😎
Kova bağlanma sorunuyla bal gibi olur :))
Heç alakası yok bir kere uysal uysal güzelcene bağlandım 😎
Kovalar bağlanmaz aldatmaca o ilerde göreceksin :) siz bu dünyadan değilsiniz
Sordum da geldim hiç alakası yok yine diyorum 😏 belkim yükselenimden kurtarıyorum.
Olabilir yükselebn çok etkili
Aslan yorumu alayım o zaman birde
Bencillik ve ego nerden biliyon deme bende Aslan etkisine çok giriyorum:))
Uff benim burcum yok bence 😂 hiç biri uymuyor bana
Sen burçsuzsun o halde Aslan değildir yükselen ego yoksa aslanın işi yok :)
Ego sıfır bende burçsuzum bencede 😒 yaaniii eşsiz 😂😂 dediğimle çeliştim birazcık ahahah. Tamamen şakaydı
Hahaha hiç yok cidden eşssiz bir yorum oldu 😂
Ben şubatın 30unda doğdum burcum yok benim 😂
Sende mi farklılığın sebebi buymuş meğer bende diyorum bu kadında ne var :))
Bence en normal benim burcu olanlar farklı 😂
Koç burcuyum. Çok zorlanmazsın 😂
Sabırsızlık 😂
En değil ama bu da var tabi 😀
Burcum Boğa, Yükselen Aslan.
Boga aşırı sahiplenme ya da sabit fikirli olman senin toksik yanın :)
Toksik özelliği olmayan burcum ben.
Akrep burcuyum☺️
Şüphe be dürtü olsun seninki de :)
Woww tam isabet☺️
Yengeç.. 😏
Duygusallık
Törpüledim ben onu. Kusursuzmuşum demek ki.
Akrep ben
Şüphe en başta gelen
He valla 😕
Allah kurtarsın seni değil şüphe ettiğini :))
Doğru söylüyorsun amin😅
Akrep
Şüphe ve kararsızlık
Oglak.
İşkolik ve kural delisi olma
Iskoliklige sira daha gelmedi ama oyle olacagima eminim. Guzel tespitler. 👍
Başak🤣
Hangisini saydam bilemedim ki ruh hastası gibisiniz 😂😂
İlginc
Şaka şaka mükemmel olmamız dışında sorunumuz yok bizim 😉😎
Anlamadim
Başaklar diyorum mükemmel olması dışında sorunumuz olamaz uykusuz musun :))
Hım iyimis uykusuz derken
boş ver 😬
Şöyle ya
Söylüyorum da bir anlasan:))
Tam soyle
Söylediklerimi hep zor anladın da ondan dedim uykusuz musun diye ☺️
İlginc..
burcum yay
Rahatlık, Özgürlük olabilir mi
Balık
Aşırı hayalcilik olsun 😬
Kurban psikolojine bürünmek olsun daha beteri var al 😂😂
Soru eğlence amaçlı yani pişman etmeyince tadı olmaz ki :))
Hımm en duygusal burç balık yengeç olabilir hangisi daha duygusal bilmiyorum ama ikisi yarışır
Rica ederim bayan duygusal hayal yolcusu ☺️
Akrep, söyle
Karanlık yüzün
Karanlık yönün var melek gibi olmana engel değil 😉
Oğlak
Kuralcılık olsun seninki
Aslan
Tabi ki ego:))
Güneş burcum yengeç, ay burcum başak 😄
Yengeç sinsilik başak memnuniyetsizlik olsun hadi :))
Memnuniyetsizlik denebilir mi bilmem ama biraz mükemmelliyetçilik var😅
O bende de var lanet olsun 😬
Akrep hadi söyle bakalım 😂
Şüphecilik veriyorum sana 😬
Aldım kabul ettim 😬
Başak.. 😄
Biz mükemmelerin toksiki olmaz 😎
Olduğunu iddia edenler toksiklere gelsinler.. 😂
Hangi skilere gelirse gelsinler bizden uzak olsunlarda 😂😂
aslan aşko
Bencillik ve egoistlik ilk sırada
olabilir
yay..
Alkol kumar hovardalık😂😂
hiç biri yoktur
Şakaydı zaten ;) özgür ruhuna engel olamama olsun senin ki
bu olabilir 😄
İhtimal değil oldu bile ☺️
Yay burcu
Başak çok toksik im kanka
Aslan 😄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar