Güncellemeler
+1 yıl
Yokmu fikri olan 🙈
Ben artık çok yoruldum! Biri var olmuyor. Bir tarot bakan enerji kesilmesi olduğunu söyledi. Bunu deneyen var mı? Nolur desteğe ihtiyacım var:((

Senin enerjine hayatına odaklandıkları için senin enerji alanına giriyorlar. Sen yorgun olmuş oluyorsun. Bu o kadar kötü bir şey değil aslında. Korkamana gerek yok. Aynı şey kahve falı baktırmak gibi.
Teşekkür ederim
Rica ederim.
Cevap
2Cevap
Enerji kesilmesi dediğin; ilgi ve heyecan azalması.
Sen tarıyla değil, bunlara sebep olan etkenlere yoğunlaş.
Nasil
Gayet basit.
Korkmadan yaşa ve etrafında olan bileni süz.
Bakma gör.
Baska erkek bulamazmisjn
Onuda unutursun
Korkuyorum pişmanlık yasamaktan
Bulbul
Korkunun ecele faydası yok.
Önüne baka baka devam edeceksin.
Kimi gelecek kimi gidecek.
Elenen elenecek kalan olursa onla devam.
Hayat bu zaten
Durgun olursan giremezler
tarot ne ya :D
:((
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?