narsist=abartılı bir öz-önem duygusuna sahip, son derece benmerkezci olan kişileri tanımlamak için kullanılır.
Bence ilk sırada aslan sonra kova bu iki burcun narsist olduğunu düşünüyorum peki sizce hangi burç narsist.

narsist=abartılı bir öz-önem duygusuna sahip, son derece benmerkezci olan kişileri tanımlamak için kullanılır.
Bence ilk sırada aslan sonra kova bu iki burcun narsist olduğunu düşünüyorum peki sizce hangi burç narsist.

Aslan, Yengeç vs diyenler burçtan da insandan da anlamayan kişilerdir bence.
Ben kaç tane aslan tanıdıysam hepsi de çok düzgün insanlardı.
Ben yengecim keza biz de gayet sakin, makul insanlarız genellikle sürekli hata yapıp affedilmeyi bekleyenler bizim gibi dürüst burçlara çamur atıyorlar😄
Narsist dedin mi yengeçler ilk sıradadır bence
Teşekkür ederimmm 🌸
Ruslar
Ricalar
Ruslar deyince ne diyor bu dedim turan çarpsın
Klavyem çok düzgündür de wjwjjw
Yay diyeyim bari 😅
Bundan sonra düşmanız😂😂😂
Sen başlattın🦁 😅
😂😂😂😂 küstüm sus wlwwl
😅😅
Teşekkürler 💛
Cevap
7Cevap
Yengeç bence. bende narsistim
Narsist deyince de kova ve başak. Belki ucundan aslan
Allah'tan kimse benim burcumu söylememiş 😂😂😂😂
Bencede wkwj
Kesinlikle Aslan burcu mod hanım
Yengeç ve akrepler bence
akrep
ikizler
Hı kovalar öyleyiz 😅
Koçu bilmiyorum hiç kova banane der aslan ben ben der 😂
Doğrudur 😅
Aslanla başak olabilir
Burçla zerre alakası yok.
Kesinlikle aslan burcu hem de açık ara farkla
Boş şeyler bunlar ya
Aslan, oğlak ve Kova
Aslan net
İkizler. 🤷🏻
Aslan tabii ki 😂
İkizler hariç hepsi
Balık hariç hepsi
aynen öyle :D
Yay desem mi bilemedim:)
Aslan burcu
Aslan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?