Sizce 12 burç içerisinde en narsist burç hangisi?

narsist=abartılı bir öz-önem duygusuna sahip, son derece benmerkezci olan kişileri tanımlamak için kullanılır.

Bence ilk sırada aslan sonra kova bu iki burcun narsist olduğunu düşünüyorum peki sizce hangi burç narsist.

Sizce 12 burç içerisinde en narsist burç hangisi?
Sizce 12 burç içerisinde en narsist burç hangisi?
Cevapla