Astroloji hakkında ne düşünüyorsunuz?

Böyle bir saçmalığa inanıp ilişkileri buna göre değerlendirmek. terazi ise yok hiç onunla olmayız gibi. Burçlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Buraya bir link bıraktım. inananlar izlesin. Hatta inanmayanlar da izlesin. rezilliği görsün.

https://youtu.be/ERDk5VFOJLo
Astroloji hakkında ne düşünüyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
inanan varsa beni engelleyebilir mi? ben gördüğüm zaman engelliyorum. rahatsız olduysanız lütfen engelleyin karşılaşmayalım.
Astroloji hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla