Geceleri tanrı ve evrenle ilgili bişeyler düşününce boşluğa düşmek gibi olmak?

Hep geceleri tanrı nasıl bir şeye benziyor evren nasıl oldu böyle onu bişeye benzetmeye çalışınca beynim engelliyor sıfırlanıyor boşluğa düşüyorum hani ne biliyim niye bizi yarattı o kadar kişiyi nasıl yarattı görüyor duyuyor büyüklüğü hesaplanırmı eli yüzü var mı bunları böyle düşünüyorum veya bizden önce cinler vardı mesela cinlerden önce bilmem işte kimler vardı hani allahtan öncede ondan daha büyüğümü vardı onamı bıraktı evreni nasıl oldu kafayı sizde bi düşünmeye çalışın boşluğa gidiyonuz direk yere düşüyormuş gibi oluyorum

Geceleri tanrı ve evrenle ilgili bişeyler düşününce boşluğa düşmek gibi olmak?
Cevapla