Dünya ve sonsuz karanlık boşluk. Sizce biz neyin içinde yaşıyoruz?

Dünya'nın içinde yaşıyoruz ama biz sandığımız gibi masum bir yerde değiliz ne aklıma geldi biliyor musunuz bir sabah uyandığımda dünyayı yumurtaya benzettim ve sonrasında evet her canlı bir yumurta içinde yaşıyor ve sonra doğuyor dünyanın katmanı suları ve iç çekirdeği içinde yaşayan canlılar bakteri ya da hücreler gibi düşünün dünyayı canlı tutan hücreler gibi ve aslında öyle kâinatta yol alıyoruz güneş acaba bir kuluçka görevini mi üstleniyor diye düşündüm yani belli bir vakte kadar biz bu sonsuz evrende yolculuk yapıp tıpkı anne rahminde ki yumurtanın yolculuğu gibi zamanı gelince başka bir boyuta mı doğacağız bizde yeniden doğacak olan canlılar mıyız?

Dünya ve sonsuz karanlık boşluk. Sizce biz neyin içinde yaşıyoruz?
Cevapla