Akrep burcuyum ve kötü olabilecek çoğu şeyi hissetmem normal mi?

Akrep burcuyum ve nasıl desem başıma gelebilecek veya tanıdığım, sevdiğim birileri'nin başına gelebilecek çoğu şeyler bende huzursuzluk, sıkıntı yapıyor daha sonra kötü bir şey olduğunu öğreniyorum veya yaşıyorum. Yaşadıktan sonra içimdeki o huzursuzluk gidiyor. Toplum içindeki yaşanabilecek çoğu kötü şeyleri de hissedebiliyorum. Bu beni bazen korkutsa da alışmaya çalışıyorum ve nedenini çok merak ediyorum. İçiniz de benim gibi olanlar da var mı?

Akrep burcuyum ve kötü olabilecek çoğu şeyi hissetmem normal mi?
Cevapla