Hangi burç hakkında antipatik hissediyorsunuz?

Araştırmalara göre Akrep & Başak & Kova

En çok 3 antipatik Burç olarak yerini alıyor 🌝

peki size göre hangisi?

♑️= benim ki sanırım Akrep 😅

İyi olanlar hariç jdjd
İyi olanlar hariç jdjd
Güncellemeler
+1 yıl
@LaBelleIndifference teşekkür ederim 🌼
Hangi burç hakkında antipatik hissediyorsunuz?
Cevapla