Bazı burçlar var ki, aşırı kinci ve intikamcı oluyor.. Bunlarla düşman olunmaz :D Mesela akrep ve kova..

Bazı burçlar var ki, aşırı kinci ve intikamcı oluyor.. Bunlarla düşman olunmaz :D Mesela akrep ve kova..

Benim gibi bir adamı karşına alma mesela. Bunu başarabilmek için cidden çok aşırı bir uğraş gerekir. Yay burcuyum hiçbir şeyi kolay kolay umursamam. Etli sütlü umurumda değildir yani. Bana yetecek kadarını alır çekilirim, uğraşmam. O bile batıyorsa, sana ne olacağını da umursamam :)
Bana saçma geliyor. Geçen diyor ki biri senin yükselenin bilmem ne gezegeni. Ya 4 ışık yılı uzakta kendi halinde dönen kaya parçasının benim üzerimde ne etkisi olabilir ki🤔🤔
@Dilhun2 yani bu o günlerde yayalara etkili, terazilere etkisiz mi? Herkese aynı olmalı bilimsel bakarsak
Cevap
52Cevap
Yengeç burcu
Burçlardan anlamam ama hem kendımden hem diğer yay Burcu arkadaşlardan gördüğüm kadarıyla yay diyeyim.
Burçlarla uğrasan arkadasım yay burcuna bulaşacagıma diğer burçlarla düşman olurum daha iyi demişti 🤔
Merhaba
Burçlara göre davranmam ben pek daha çok karşımdaki insanın karakterine önem veririm tamam burçlar etkilidir ama her olayıda burçlara bağlamayın
Kova ve İkizler burcu, bu ikisi ile düşman olduğun zaman kaçacak yer ara. Fil hafızasına sahiptirler.
Burçla çok alakalımı bilmiyorum ama bende bir Oğlak olarak karşıya alınmamalıyım diyorum bir adım atana 3 5 adım atarım iyilikte de kötülükte de 😁
ikizler sanırım burcumda taşıdığım nadir özelliklerden biri :)
bilmiyorum ben öyleyim en azından :D
Tüm burçlar. Özellikle biri olsun denilirse yay burcu derim.
Valla bence anlamamak daha iyi. Yayı kötü manada tanımış olmak kıyameti tanımış olmakla eşdeğer.
akreptep ve aslan tehlıkelı karakterler bu arada akrep bucuyum :)
bilemedim ama illa bir burç söylemem gerekiyorsaa aslan diyeyim
içimden o geçti
Dünya burç günümü arkadaş, ne kadar saçma sapan burç soruları varsa hepsi soruluyor. Engellemekten bıktım. Aaaaa
😂😂😂
Valla burç anlamirem. Ben yayım onu biliyorum bir tek sjdjdk
Aslan burcuyum, kralı gelsin farketmez.🙂Alem buysa kral biziz.
Bilmiyorum ana ben akrebim. Sence karşıya alınmamalı miyim
Akrep asla alınmamalı. Kırk yıl da geçse öcünü alır kendimden biliyorum
bilmem ki 🤷🏻♀️ kimseye düşman olmam ben bir yay olarak ama sınırlı kişiye dost olurum
Yay burcu kolay düşman olmaz , ama olursa yok etmeden bırakmaz
Yay Burcu, tatlı ve iyi niyetlidir. Ancak cephe aldı mı eyvahlar olsun!
Koç. Akrep: koç savaşıdır ve genellikle susarak bile seni mahf edebilir akrep zaten bela :)
Her burçtan arkadaşım var hiç öyle bir düşmanlık durumu görmedim.. Bu burç işleri palavra.
Akrepin de kovanın da zararı olmaz, asıl iş koclarda
Ben kovayım ama hiç öyle bir özelliğim yok, genelleme yapmayalım lütfen 😅
Bazıları kin duyulmayi hakediyor burcumuzun değil onların kusuru 😊😊
Burçlara pek inanmıyorum...
Onun için kişilik önemli benim için
yay kadını, terazi erkeği, aslan kadını-erkeği bir ikizler burcu olarak asla bulaşmayın derim arkadaşlar kolay kin tutarlar baktılar hiçbir şey yapamıyorlar karşı tarafa, hırslarından kendilerini yiyip bitirirler
Ezer geçerim bakmam arkama. Onlar düşünecek ben değil;)
terazinin düşmanlığı tehlikelidir düşman olduğunu belli etmez dost gibi durur
Burçlara pek inanmam ama ben balık burcuyum ve bence balıklarla düşman olunmamali diye düşünüyorum. Nefretimiz askimizdan daha güçlü
İşimiz taş devrinden kalma hesaplarla yaşamaya kaldı. Eyvahhhh
İkizler, sessiz sessiz mahveder. Kimsenin ruhu duymaz intikamını nasıl aldığını o kadar zeki hareket eder. Cok zekidir çünkü
peki seviyorsa dönermi
@Vastalord10 seven herkes döner. Ben takıntılı severim ama mantığıma uymayan şeyler varsa da sevsem de dönmem
Teraziler ve aslanlar
Valla ben teraziyim ve severim. Didik didik ederim 😃
Burçlara inanmıyorum ya
koç yani ben , ebesini tersten gösteririm :)
Başak ikizler boğa. Bu üç burç çok fena.
Kovayım şahsen düşmanım olmak isteyen yok sjjs
Akrep kova iyiler ikizler ve boğa bence.
🦂 Akrep der susarım...
Benle düşman olunmaz ben oğlak😅😅
Burçlardan I don’t understand
Hiçbiri... Vız gelir tırıs gider.
İkizler burcu, 2vs1 yapmak zorunda kalıyorsun. 🤭
İkizlerde olabilir çünkü ben öyleyim
Boğaya ilişmeyin bile
Akrep - aslan - boğa - koç
Kimseden korkmam ederine kadar gider
Kimseyle düşman olup kendimi yoramam djjdkd
Akrep affetmez malesefki :)
Akrep yani benim burcum ♏
Aslan kadını koç erkeği
Alayına gider yaparım.
Akrep bence, adı var burcun artık.
ben kendimi düşman olarak karşıma almam :)
Yay Burcu kendimden biliyorum kinciyim
Abisi bu şeylere fazla kafa yorma
Allah bizi ikizlerin şerrinden korusun
Boğa olarak boğa diyorum
Balığın aşki da nefreti de şiddetlidir
Koç karısı :D
Başak..
Bende başağım 😅
İntikam almak için ihtiyacınız olanlar; biraz öfke, biraz kin, yeter miktarda sabır ve alabildiği kadar detay. Bu saydıklarımızın hepsi başak burcunda gani gani olduğundan insan birden "ne duruyorsun öcünü alsana" demek istiyor. Siz daha ne olduğunu anlamadan Başak burcu planını kurmuş işlemeye başlamıştır. çok zeki olan burç oldukları için neler yapacağını nasıl yapacağını kestirmek zor oluyor kendimden biliyorum intikam almıyorum ama pişman ediyorum 😌
akrep en kötüsü
Kesinlikle Koc
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?