Evet 2 si de var sadece insanlardan değil yeni aldigim bi eşyadan vs.. hemen sıkılıp bi kenara atabiliyorum ve insanlarla konusma becerim hic yok muhattap olmak gelmiyo icimden
Aynısı yemin ederim bakıyorum bunakr niye bomboş konuşuyor filan diyorum fazla sıkıcı geliyorlar herşeyden fazlasıyla sıkılıyorum telefon aldık ilk gün değer verdim sonraki gün Nokia telefongibi davrandım fcjfjfjk
Ya ben her zman sorun yaşıyorum kasiyerle napıcam bilmiyorum hoigediniz diyor ben bişey demiyorum acaba ne dmem gerekiyor ama çabuk da unutuyorum umursamam fazla
Fazlasıylaaa 😄 mesela bir yere giderken eğer her zaman gittiğim bir yer varsa oraya doğru gitmeye başlıyorum sonra yarı yola gelince aklıma geliyor ben buraya gitmiycektim ya deyip geri dönüyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
dengesiz çocuksu degil ve bu da onu dengesizlige itiyor
İlk önce saol bebiş cevap verdiğin için dengesiz nasıl oluyor ben bir mutlu bir üzgün oluyorum bütün enerjim gidiyor bu da dengesizliğe dahil mi
İnsan Bi cevap verir😐
Bende terazi burcuyum dışarda değil ama bazen samimi ortamlarda çocuksu olabiliyorum evettt 🙃
Arkdaşın var mı ben yalnzım knk ☹️
Çok az knk fazla yok benimde 😌
Ben insanlardan çabuk sıkılıyorum ya bazen konuşmak bile istemiyorum sende de oluyor muu
Evet 2 si de var sadece insanlardan değil yeni aldigim bi eşyadan vs.. hemen sıkılıp bi kenara atabiliyorum ve insanlarla konusma becerim hic yok muhattap olmak gelmiyo icimden
Aynısı yemin ederim bakıyorum bunakr niye bomboş konuşuyor filan diyorum fazla sıkıcı geliyorlar herşeyden fazlasıyla sıkılıyorum telefon aldık ilk gün değer verdim sonraki gün Nokia telefongibi davrandım fcjfjfjk
Aynı bende öyleyim bedenler farklı ama ruhlar aynı resmen sjsjskhsj
Ya valla ruh eşim gibisin herkesten kaçıyorum aynı zmanda arkdaş da istiyorum nasıl bir şey bu😅
Ah bi bilsem bende herkesden kaçıyorum ama hep göz önünde ön planda olmak istiyorum 🤭
Evet en iyisi en mükemmeli ben olmalıyım 😃bugün saçım biraz bozuktu ve kombinim kötüydü o yüzden günüm kötü geçti mesela 🙄
Bende kasiyerle konuşurken kekeledim biraz bütün gün aklım orada takılı kaldı acaba komik duruma düstüm mü diye.. bide kalabalıktı 😑
Ya ben her zman sorun yaşıyorum kasiyerle napıcam bilmiyorum hoigediniz diyor ben bişey demiyorum acaba ne dmem gerekiyor ama çabuk da unutuyorum umursamam fazla
Ben içimden diyorum hoşbulduk diye 😆
Bendeee😄😄
:)))
Bide aklım fazla havada benim ya valla sinirim bozuluyor bu duruma memnuyetsizmişim bide sende böyle misin
Fazlasıylaaa 😄 mesela bir yere giderken eğer her zaman gittiğim bir yer varsa oraya doğru gitmeye başlıyorum sonra yarı yola gelince aklıma geliyor ben buraya gitmiycektim ya deyip geri dönüyorum
Terazi burcu olmak gerçekten başa bela😃
Aynen 😂
Maaalesef aaahhhh ah
Biz niye böyleyiz sis