
Bu aslan burçlarının dediğim dedik, egoist bencil olmasını nasıl aşacağız ya?

Bu aslan burçlarının dediğim dedik, egoist bencil olmasını nasıl aşacağız ya?
Bende aslanım. Geçen bir başka aslandan baya bir sitem duydum aslan olmakla ilgili. Herkes beni sen narsistsin diyerek bırakıyor. Kaçarak benden uzaklaşıyorlar diyordu. Ama bence tüm aslanlar aynı değil. Egosuz, kibirsiz, karşıdakinin fikrine saygı duyan , önemseyen aslanlar da var.💜💜💜🌻🌻🌻
Burçtan ziyade, karakter olarak böyle bir yapıdaysa, benim fikrimce hayır. Özgürlüğüne düşkün bir birey olarak, herhangi bir zincire, tasmaya gelemem, üzgünüm. Karşımdaki kişiden de aynı şeyi beklerim. Eğer benimle birlikteyse, her zaman gitme seçeneği bulunmalı fakat herkese ve her şeye rağmen, sırf kendisi istiyor diye burada olmalı. Duygusal veya fiziksel anlamda herhangi bir şekilde manipülasyona karşıyım.
Aslan burcu şahsı, kendi egosunu yönetemiyorsa onun kibriyle ilişki yaşamanız ve ilerlemeniz imkansızdır. Sadece gelişmiş bir aslanla ikili ilişkiler doğru ve düzgün ilerler.
Yani ben baskın bir karakterim. O sebeple makul ve mantıklı bir şey söylüyorsam dinlensin isterim.. Bunun dışında laf dalaşına girilmesinden haz etmiyorum.. Ya da bana efelik taslanmasından.. Bu yüzden karşımdaki insan dominant olabilir ama beni yönlendiremez ya da kararlarıma karışmaması gerekir.. Kendimi kısıtlanmış hissedersem sorun çıkarıyorum.. Keyifli günler..
Cevap
22Cevap
Yaşanmaz
Ben anlamıyorum, bende aslan burcuyum ama bu durum hiç yok. Özellikle karşımdakinin isteklerine göre her şeye yön vermeye çalışıyorum. Kararsızsa önerilerde bulunuyorum. Ego denen şey yok. Ben aslan değil miyim acaba diye şüpheleniyorum
Aslan burcu kafasi beyinsiz gbidir. beyaza beyaz desen on kisiye gostersen kendi kara demisse kendine inanir. hic yenilikci degildir saplantili takili kalir eskilere. ben ne desem odur mantigiyla calisir kibirli kendi dediginden sasmaz insani bezdiren en igrenc burclardan biri aslandir
babam da aslan ama bi şekilde kendi istediğimi yaptırıyorum bazen kendi bildiğini de yapıyo çaktırmadan ama olsun kemdpsmdhmshxdmhx
Valla ben en sonunda ayrıldım. Havalı ve benimdediğim olsun, baskın bir karakter hep öv hep pofpofla
Burç ile alakalı bir durum değil. Karakteri öyle dir, Anlayışlı, uyum sorunu olan ilişki gecelik tatmin işi uzun zaman sürmez
Şu an sen bu söylediğinle kendi dediğin olsun istiyorsunda bide Aslan burcuna lafmi vuruyorsun şimdi... 😏🤔
Bir aslan burcunun hakkından bir başak gelir ancak
İnanmayın şunlara kaç kere daha söyliyecem bilmiyorum burç boştur insanların kalbine bakın.
aslan burcu gördüğün an selam ver uzaklaş ve arkana bakmadan kaç
Üni boyunca yaşadım. Çok iyi biriydi ama baskıcıydı
İlişki yaşamayı geçtim evliyim artık ve gerçekten aslan burcunu idare etmek çok zor
Aslan eekegı ıleydım egoıst bencıl hep ben dıyen bırıydı ve ılskıyı bencılık bıtırdı olmaz yanı
Yaşanmaz egolarıyla nasıl yaşıyorlar şaşırıyorum jsjssj
aslanı kediye çevirebilecek kişilere teslim edin
Hep kendi dediği insanla ben yaşayamam bu hangi burç olur hiçbir zaman fark etmiyor
Babam aslan burcu yanlışta olsa hep kendi kafasının dikine gidiyor aslanların hepsi böyleyse olman
amannn amannn çok zor Allah yardımcın olsun
Genelleme yapmayın lütfen. Her aslan aynı değildir.
Burçlarla da âlâkası yok bu işin.
Bir aslan olmadığınız için aslanla uğraşamazsınız gayet naif sevilmeyi sevmeyi sonuna kadar hak eden ve yaşatan insanlarız ama hak edene ☺️
Çok iddali
@Tolga33387 tam bir aslan kadını tarzı yani 😄
Zor o konu valla aşmak mücadele ediceksin göstericeksin başka çaresi yok
Bu kibirlerinden dolayı cehennemde yanma ihtimalleri çok yüksek bir de o açıdan bak
Aslan burcu ile ilişki yaşamayan çok şey kaybeder bence 😅
Nedenmis o
@Tolga33387 onunla olmak statunu arttirir 😅
Hemen ekliyorum😅😅😅🤗🤗
Statum artsın daha iyi
Eeeee
Eski kocam aslandı.
Ama varya öyle bir şey yok ben koçum.
Anlaşmak ne kelime.
Ben diyorum ben o diyor ben.
Sonuç boşandıkk.
Aslan burcu olanlar pek senin düşünceni kaale alacağını sanmiyorum
Baskın olması daha iyi olur bence
Yaşıyorum ama böyle olduklarını bilmiyordum😄
Hayır. Hiç de sevmem aslanları 😃
Bencillik ilişkiyi öldürür
Yengeçlerden daha kolaydır emin ol
Ben onu kediye çeviririm aw
Hiçbir sıfatta çekilmez onlar
Nedenki
Aslan ve başaklarla ilişki falan yaşanmaz
asla yaşanmaz, sinir hastası olursun
Biz böyleyiz... Yapçak bir şey yok...
Oğlak burcu hakkında yorum yapacak var mı
Aşamayacağız
Yaşanmaz dediğin gibiyse
yaşanmaz
Neden yasanmaz
Istemiyosan çıkma mk neyini aşacan
yaşanır
Yokkk
Yaşanır neyimiz varmış be
bu senı hıc alakadar etmez
Onlar egoist değil
bazilari yasiyo iste
Yaşanmaz kesinlikle
aslaaa
Off evet niye öyleler bide acayip egoistler
Gelemem öyle şeylere
Hayır
Olur öyle
yoo olmaz
Sebep
Yaşanmaz
Yaşanmaz çok zor be
Yaşanmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?