+1 yılYani sonuçta burçlara inanmayan bir insan olarak ben de birisi bana hangi burçtan olduğunu sorduğu zaman ister istemez balık burcuyum diyorum ama bunun dışında yani insanlar burcunu sordu diye geri kafalı demek doğru bir şey değil.
12 Yorumla
Soran+1 yılbence de kibarlık olarak söyleyip geçilebilir
Balık+1 yılSana katılıyorum
En İyi Cevaplar
- Astroloji & Burçlar konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılBende sorarım bence normal çünkü çok iyi bildiğim 3 burç var onlardan biri ise benim için önemli oluyor.
Gerçi bildiğim burç ise o söylemeden tahminlerimde hiç yanılmıyorum.
12den vurmak oluyor çoğu kez.125 Yorumla
İkizler+1 yılÇok merak ettim, o 3 burç hangileri
İkizler+1 yılBen de merak ettim ya hangi burçlar
Oğlak+1 yıl@sedakişisi ikizler, aslan, yay bence 😂😂
İkizler+1 yılOff cevap da vermiyor :D
Yengeç+1 yılİkizler 1 Aslan 2 kova Burcu 3 en lanet burçlar bunlardır geriye kalan bütün burçlar melektir…
İkizler+1 yıl@Konusanpenguen Hahaha ama adam çok iyi bildiğim 3 burç diyo. Ayrıca ikizler burcu o kadarda kötü değil ya
Boğa+1 yılKomik olan ne anlayamadım
İyi bildiğim 3 burç dedim ilginç.
Gülmeye bahane ariyormussunuz bende vesile olmuşum ne guzel.
O da bir marifet
İkizler+1 yıl@Sarpergülsoy Cevap vermişsiniz de o 3 burcu söylememişsiniz 😔
Boğa+1 yılGizem yapıyım dedim 😁😁😁😁😁
Yazdım ya sonradan boğa oğlak aslan
İkizler+1 yıl@Sarpergülsoy oğlaklar hakkında bilgi alabilir miyim, nasıl olurlar 🙃
Boğa+1 yılNe öğrenmek istersin 37 senem geçti devam ediyor geçmeye istersen burayi meskul etmiyelim yeni başlık aç ordan yazıyım
Olur mu?
Oğlak+1 yıl@Konusanpenguen aslanı neden kötüledin?
Oğlak+1 yıl@Sarpergülsoy Aslanlar hakkındaki bilginizi merak ettim.
Boğa+1 yılBurçların hiç birini kotulemedim ben siz çok başka anlamissiniz bu söylediğim burclari iyi bilirim hep tahminlerim 12 den vurur dedim
Oğlak+1 yıl@Sarpergülsoy Ben size kötülediniz demedim zaten aslan hakkındaki bilginizi sordum siz çok başka anlamışsınız o soruyu sorduğum etiketteki kişi başka biri.
Boğa+1 yılZor zor zor adam ama adam gerçekten
Eğer karşında bir ışık görsün erkek bayan genel olarak yazıyorum.
Herşeyi yapar gözü kara gerçekten gözü kara.
Ölüme bile gider onun için dusunmez
Boğa+1 yılElimde cebinde ne varsa bırakır ama dedim ya zordur bir oğlak kadar olmasa zordur.
Siz sabırlı biri degilseniz çabuk bırakıp gidersiniz.
Boğa+1 yılŞunu unutmamak lazım ama burçlar tek sadece esas olan burcun sahibi olmayabilir yükselen burcu diye bir şey var kimi esas burcu ile yükseleni arasında gidip gelir kimi esas burcunu taşımaz kimi sadece esas burcunu taşır.
Yani sadece burcunu bilmek yetmez.
O kadar basit değil ben 20 yaşında tanıştım burçlarla çok fazla okudum analiz ettim araştırdım gözlemledim.
Sonra işin içinde çıkamadım bıraktım çünkü öyle noktalara geldim ki kişinin kuracağı cümleyi bile tahmin ediyordum.
Bak şimdi bunu diyecek.
Bekle bekle al yazıyorum ne cevap verecek gör diyordum ama her zman derler herşeyin fazlası zarar diye.
Neyse ki sadece 3 burca odaklandım bana yetti.
Oğlak Boğa Aslan
Boğa+1 yılEn yakın arkadaşım kardeşim diyebileceğim aslan
Ailemin tamamı oğlak annem babam ablam eniştem teyzelrrim kuzenlerim ben ise boğa
Boğa+1 yılTam anlamıyla okumak isterseniz internetten araştırın tipi bir boğa erkeğiyim
İkizler+1 yıl@Sarpergülsoy takip ettim sizi mesaj gönderecektim ama xper yeterli değil mesaj için diyor ya. Oğlaklar hakkında soracaktım
- Astroloji & Burçlar konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılBurca gelene kadar evet sorulabilecek bir çok şey var ama sırf bunu sordun diye de seni geri kafalı ilan edemez net.. Bu kadar sığ bakan biriyle zaten olma sal gitsin.. Keyifli geceler..
11 Yorumla
Neyini seviyoruz bu kadar burç işlerini ya hiç bir değeri yok hayatınızı burçlarla göre mi ayarlayacaksınız?
Bence soru saçmaydı bana sorulursa bende karşıdaki kişiye aynasını derim14 Yorumla
Başak+1 yılİnsanlar burçların karakteristik ozelliklerini dogru buluyor aaa ve hayatimizi buna gore sekillendirmiyoruz kimse yapmiyor ay retrosu geliyor yıldız aya çarpacakmış enerjinizi koruyun filan inanan cok az insan var şunu anlayın artık kimseye geri kafalı da diyemezsiniz bu ne tür bir ego siz çok akıllısınız ya 🤣
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
158Cevap
+1 yılKim ne derse desin eksi yağmuru yağsın bu yoruma yine de hayır efendim burçlara inanmak aptallık değildir haddi herkes kendi bildiği yoluna!
50 Yorumla
+1 yılBurçara inanmayabilir, saçma bulabilir, aptallık olarak da görebilir pek tabii, ama kendisine adam gibi soru soran birisine hakaretle karşılık verecek sevisizlikte birisi üzerine iki sn daha düşünmeye gerek yok bence. İnsan ilişkilerinde önce saygı gelir. O yoksa geri kalanına ihtiyaç yok.
10 Yorumla
+1 yılİlk buluşmada burç sorarak karekter belirleme çabası itici veya can sıkıcı gelebilir ama o arkadaş koyduğu tavır yönünden biraz abartmış.. Vaz geçin bu huydan kendinize isindirmadan ısınmadan girmeyin bu toplara merak mi? Zaman veri yeri diye bir tabir varya ha onu dogru ayarlamak lazim
10 Yorumla
+1 yılBurçlar her şey değil ama bi insanın karakteri hakkındaki ana hatları belli belirsiz sınıflayan bir şey. Ha burçlar her şey mi asla. Burçların bu aşk destan olur diyeceği aşk bi bakmışsınız rezil olmuş, burçların bunlar hayatta yapamaz dedigi iki insanda bir bakmışsın bir ömür mutlu olmuş. 😇
00 Yorumla
+1 yılZaten sevgili olma evlen hayatını yaşa sevdiğinle sevgili olucanda ne olucak hem zina olursa azabını çekersin diğer tarafta tabi rabbimiz affederse çekmezsin hem insan sevdiğiyle yuva kurup yaşaması gerek madem seviyon ya da seversen birini sevgili sevgili diye dolanmak yerine adam gibi evlenip sevdiğiyle yuva kurmak gerekir hem zinadanda kurtulmuş olunur
00 YorumlaNe alaka ne saçma bir cümle bu. Geri kafalı olman için eski insanların yaptıklarını yapmalısın bu zamana uymayan şeyleri düşünmen yapman gerekir. Burçlar ise şimdiki zamandan. Ve çok popüler bir şey. Geri kafalılık yerine burçlara inanmıyorum burçlara göre beni değerlendirme deseydi anlardım. Ama çok boş insanmış muhabbetini kes.
00 Yorumla
+1 yılAhahaha iyi demiş. Alfa. :) En azından pasif değilmiş. Geri kafalı lafına katılmıyorum. İnsanlar zevk ve sırf sohbet olsun ve eğlenceli sohbet olsun diye de bu konulara girebiliyor. Ama lafı cuk oturtmuş sana. İyi bir erkekmiş. Sen takıl onla. Doğru yoldasın.
00 YorumlaBurcunu sormak geri kafalılık değil. Eğer burcuna bakarak temkinli davranıyorsan, karşındakine iki tane burç yorumu okuyup o şekilde dolduruşa gelmiş şekilde davranıyorsan o geri kafalılıktır işte
Bir de falcılara para bayılan kızlar var. Asıl gerikafalılık odur bence. Çok güzel kandırıyorlar öylelerini.
00 Yorumla
+1 yılGeri kafalı saçma bir tepki olmuş bu kişi saçma buluyor belliki o yüzden cahil, boş kafalı dese daha uygun olurmuş geri kafalı ne alaka, ama ona da gerek yok bir artniyet yok çünkü ortada bence çok tatlı sempatik bir soru amaç belli yani karşısındaki insanı tanımaya çalışıyor bildiğin zoboymuş bu sevin bence bir yola giremeden gerçek yüzünü görmüşün
00 Yorumla
+1 yılBence de normal değil. Yani benden onbinlerce kilometre uzaklıktaki taşlar hareket ediyor diye benim hayatım değişecek... E ozaman çakıl taşları alıp fırlatayım da zengin olurum belki... saçmalık! Ama muhabbet olsun diye sorduysan belki tamam ama sen kalkıp aa sen şu burçsun benle uyumsuzsun dersen ki öyle diyor kizlarin neredeyse hepsi, Bende geri kafalılık derim
00 Yorumla
+1 yılKonusunda ne oldugu hic önemli degil.. adam uslubunu belli etmis.. boş ver gitsin..
Bana görede sancmalik degil ama bu tabi herkesin kendi düsüncesi.. önemli olan bunu nasil diye getirdigi! Sulzbach önemli!!!
Sen o seni assaglayan „BEY EFENDIYI“ boş ver.
Fikrinde incelik olan bir insan tercih et
Sevgiyle kal 🎈🌸01 Yorumla
Kova+1 yılKlavyemin imtihani 😅
*diye = dıle
*sulzbach= Uslub
😂😂
Geri kafali mi, "uzay mekikleri hakkinda ne dusunuyorsun" mu diyecektin :D
Sohbet acmanin bir yolu da guzide burclarimizdir, ustelik internasyonla olur kenileri.Geri kafali nedir la :D
22 Yorumla
Soran+1 yılay bence de amaç tamamen sohbet açmaktı :D bu kasıntı adamlar ne anlar
İnanmam benim için pek bir anlamıda yoktur açıkçası ama bu şey gibi. Ben müslümanım hristiyanların inancı ya da doğruları benim için anlamsız saygıda duymam demekle eşdeğer. Benim için önemli değil ama onun için olabilir. Böyle bir tepki doğru değil bence. Fazlasıyla abartmış. Sende tepkini koymalısın
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılMuhabbet tikanirsa sorulur ya bişey değil. Benim bir arkadasom vardı ilk tanıştığımızda hiç adımı sormamisti burcumu sormuştu ve bir hafta boyunca birbirimizin adını öğrenmedik sonradan adımızı bilmediğimiz aklımıza gelmişti g o t bir arkadaş çıktı kendisi
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılTepki vermesi normal ama hakaret etmesine gerek yoktu. Lisede benden hoşlanan biz kız vardı bana açılmıştı sonra hemen burç konusunu açmıştı sosyal medya hesaplarımdan doğum günüme bakmış onun burcuyla uyuşuyormuşum vs zırvaladı kibarca reddettim.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBende seviyorum burçları ama günlük burç falan değil karakter özelliklerine bakıyorum ve bütün burçları okuyorum insanların karakterleri hakkında bilgi edinmek güzel bence kime nasıl davranılır tüyo alıyorsun genel olarak bakmak lazım konuya illa şu gezegen benim şu hareketimi etkiliyor diye değil mesela oğlak burcunun simgesi keçi yani inatçı demek kış ayında doğmuş bir burç çevrenin etkisiyle de soğuk karakterde olabilirler yazılanların birebir uyduğu olanlar da var uymayanlar da var
00 Yorumla
+1 yılYani haklı gibi ama be kandırmayalım birbirimizi insanları doğduğu aya göre yargılamak abi ne bilim okadar faktör varken
50 YorumlaBurçların geri kafalılıkla alakası yok yanlış cümle kurmuş sadece burçlara takılı olup burçlara göre harekete eden biriysen buna başka bir şey diyebilirdi çünkü burç diye bir şey zaten yok bu insanların uydurmuş olduğu bir şey.
10 Yorumla
+1 yılBurçlara inanilir yqda inanilmaz. Ilk tanismada gerikafali kelimesi bir hanımefendiye söylenmez. Zaten seviyesini göstermiş.
214 Yorumla
Soran+1 yılbence de üslubu yanlış,, inanmıyorum ama diyip söyleyebilirdi sonuçta eğlencesine sorduk
Aslan+1 yılBende sizlere sinir oluyorum kadın olunca noluyor mk biz böyle acınası düşük yardıma muhtaç toplumda zayıf muamelesi görmek istemiyoruz şey gibi küçükken yakan top falan oynarken oyuna küçük çocuk girince ona fasulye deriz hani onu bilerek vurmayız falan çok kötü bi muamele demeyin şöyle davranmayında
Başak+1 yıl@senaküçük35 okuma ozurlumusun? Tekrar okuyup reset atip tekrar yorum yaparmisin
Aslan+1 yılTekrar okudum tekrar altını çizerek söylüyorum gerikafalı bir "hanımefendiye söylenmez demişsin
Aslan+1 yılNe yani bir erkek olunca nolacaktı ne değişecekti ben sizin bu tırnak içerisinde pozitif ayrımcılığınızdan nefret ediyorum biz zayıf değiliz
Başak+1 yılSoru şu kadın soruyor, Bana xxxxx dedi bende xxx demesi yanlis dedim.. mavi sorsa bir kadının xxx demesi yanlış derdim. Bu aciklama sonrasi şimdide okuma ve anlama yeteneğinizi sorgulayın bence.
Aslan+1 yılHayır bence sen benim dediklerimi oku bida oku bida oku hala anlamadın demek istediğimi kötü bi niyetin yoktu o ayrı hatta yardımcı olayım anlamanda sen orada neden hanımefendiye yazdın sadece bunu söyle
Aslan+1 yılBiraz karışık yazmışım idare et
Başak+1 yılBir insana kibar yaklaşmak cinsiyete has bir şey değildir. Ama birde karşı tarafida unutmayın kibarca tutum beklemekte bir insanı durum. Size nasıl davrandılar veya beklentiniz nedir tam anlamadım ama bence hemcinslerinizin yorumlarını okuyun kimin daha fazla önyargılı olduğunu goreceksiniz (bizde herkes abaza ve sapık olarak bakiyor)
Başak+1 yılHanımefendi dedim çünkü yanlış davranış pembe kullanıcıya yapilmis, sizce beyefendi mi deseydim?
Aslan+1 yılBak anlatcam orada neden hanımefendiye yazdın sadece bunu söylesenw
Başak+1 yılMavi yazsa maviye yapılsa beyefendiye derdim daha başka açık açık yazamıyorum kusura bakma..
Aslan+1 yılAnladım öyleyse sorun yok maviyi bi şahsiyet olarak kullandığını anlamamıştım böyle toplumda çok fazla saçma algılar var buda onlardan biri sandım kusura bakma
Başak+1 yılSizin onaylamanız için yorum yapmadım, toplumu sen ve bende düzeltemeyiz. (Bence toplumu düzeltmek için uğraşmak yerine kadınları eşit ve özgür goren kisilerin yorumlarını dikkatlice okuyup tebrik etmelisiniz bu yeterli)
+1 yılburclara inanan ya da yok şu gezegen döndüde beni etkiledi tarzı şeylere inanan ve insanlari dahada önemlisi hayatını buna göre yönlendiren insanlar için hayatında yer yoktur ve ona göre davranıyordur. Bende aynı fikirdeyim
00 Yorumla
+1 yılinanmıyor olabilir ama bunun için birine geri kafalı demek kendisinin ne kadar saygısız ve hoşgörüsüz kaba biri olduğu anlamına geliyor
burcu önemli değil kaç bir cacık olmaz ondan narsist
00 Yorumla
+1 yılSaçma. Bende inanmam ama merak ederim okurum bazen o burç hakkında birşeyler. Ve gerçekten bazı şeyler uyuyor misal Oğlak burcu olarak okuduğum şeyler de gerçekten beni tanıtıyor. Ama öyle bağlı değilim burçlara eğlencesine bakıyorum
00 YorumlaEvet belki onun için geri kafafılık ola bilir bu durum ama ne olursa olsun senin sorularına kararlarına ve görüşlerine saygı duyması gerek o yüzden burada geri kafalılı sen değil o oluyor maalesef o yüzden boş ver önüne bak...
00 Yorumla
+1 yılMillet cidden ne var bunda, astroloji ile ilgileniyordur.
Geri kafalı diyeceğine saygılı olup cevabını verseymiş kötümü olurmuş..
Kızım öyle 'geri kafalı' ile zamanını boşuna harcama belli kendisi geri kafalı olduğu
00 YorumlaOnu burcuna göre değerlendireceğini sanmıştır bazı insanlar öyle sırf burcunu beğenmediği için flörtünü terkedenler var o burçla anlaşamam ben diyor mesela seni de öyle biri sanmıştır ama böyle hakaret etmesi yanlış bir şey tabi orası ayrı
00 YorumlaBurçlara inanan her kim varsa hepsi canımsın.
Lan burçlar sizi şartlandırıyor, bir de gerçek olduğuna inanıyorsunuz.
Embesil tayfa, burç konuşanlar.
Ben de burçlara inanan birinden ayrılırım tabi ki.
015 Yorumla
Başak+1 yılKesin terazi burcusun 🧐
İkizler+1 yıl@dloohsouse al işte terazi diyor. Yok ben ayı burcundanım.
Başak+1 yılGüneş terazi, yükselen ikizler olma ihtimalin var
İkizler+1 yıl@dloohsouse güneş ayı, yükselen de puma. Özelliklerim?
Yengeç+1 yılOğlak, başak ya da yay olmaşısın
+1 yılAlfa abimizin hakkındaki bilgileri aktarır mısın kendisinden ders almak istiyorum.
Umarım beklemediğin anda direkt yüzüne demiştir bunu bi rahatlama gelecek bana.
10 Yorumlabence bu bir flört başlangıcı sorusu ya boyun kaç, burcun ne gibi sorular gayet normal flört başlangıcı soruları aşırı gereksiz tepki vermiş
20 YorumlaOnun inançlarına, hobilerine, ilgi alanlarına sen hakaret etsen ne düşünürdü acaba? Bir insana geri kafalı demek, herkesin kendisi gibi olmasını isteyen 'Nazi' kafalılıktır!
00 Yorumlaya normalde inanmıyorum felan derim ama asla karsidakine geri kafalı felan demem ay olur mu öyle şey ya ay böyle hanzo erkekler hiç kibarlıktan anlamıyor yani
00 Yorumla
+1 yılKendisi geri kafalıymış, zira bende burçlara takılmam ama böyle kaba bir yanıt vermek yerine, saygı gösterir, bu sorudan hoş sohbet fırsatı oluşmasına bakardım.
00 YorumlaBurçlara çok inanmam ama bazen doğruluk payı olabiliyor. Yeni tanışan birisiyle sorulduğu zaman ceva veririm. Minnak ponçik küçük bir aslanım 🦁🦁 bence geri kafalı diyen kişi gericilik yapmış
00 Yorumla2. Mehmed bile fetih kararlarını astrolojiye göre alıyormuş. Bu durumdan geri kafalılığı değilde bir inanç olduğunu çıkartabiliriz. Inanmıyorsan inana karışma, sorgulama, eleştirme.
00 Yorumla
+1 yılBence bu bir geri kafalılık değil yani olması gereken ben bu yaşadıklarından sonra burçlara daha çok merak ve ilgi duydum mesela senin burcun ne ki? 🤣🤣🤣
05 Yorumla
Yengeç+1 yılBaşında araştırmadığın için pişman oldun dimi
Boğa+1 yılInan ki evet ☹
Boğa+1 yılYani burcunu önceden de biliyordum ama bazı yerlerde evlilik için kötü şeyler de yazıyormuş ☹
Yengeç+1 yılSizinki ve onınki nedir
Boğa+1 yılBenimki Boğa onunki aslan
Çok da mantıklı kişilik analizi yapmak ve tanımak için kullanıyorum ben daha iyi anlamak için karşımdaki astrolojininde bir ilimden oldugundan haberi yok herhalde arkadaşın
00 Yorumla
+1 yılne var bun da yani sorabilir herkes bunu gtüyle anlayan adamı o an bırakacaksın işte düşüncelerine saygısı olmayan insan sorduğun sorulara verdiği cevapla belli eder
00 Yorumla
+1 yılSohbet açmak için mi sormuştun yoksa herhangi bir burca karşı ön yargın var o yüzden mi sordun ona göre değişir cevap
03 Yorumla
Soran+1 yılsohbet için sordum öyle yani eğlencesine
- +1 yıl
O zaman kendi ergenlik yapmış
Soran+1 yılbence de askim
+1 yılgeri kafalı mısın nedir, hakaret etmiş. Böyle bir kelime duyduğunda iletişime kesmen gerekir ki geç değil.
10 Yorumla- Astroloji & Burçlar konusunda 398 cevap paylaştı.
+1 yılTanışma aşamasında ki birine geri kafalı demek geri kafalılığın en zirvesidir , yoksa burç sormak falan dünyanın en normal sorusu
10 Yorumla
+1 yılBurçlar gayet sıradan, rahat bir konu. Aslında normal ya da anormal diye üzerine düşünmek bile gerekmiyor.
Esasen tuhaf olan tepki.10 YorumlaBurç muhabbeti yapmak geri kafalık değil. Ama körü körüne burca göre bir insanı değerlendirmek sığ bakmak olabilir..
10 Yorumla- Astroloji & Burçlar konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılİnsana zevkine, eğlencesine burcunu sormak gerikafalılık değildir asıl bunu düşünüp söylemek gerikafalılıktır
00 Yorumla Klasiklesmis oldugundan demistir.. farklilik beklemistir... 20 tane insanla flort ediyorsun her zaman ilk buluşmada burcun ne.. insan kusuyorr
00 Yorumlaevet normal. 21 yüzyılda bu tür akıl ve bilim dışı zırvalara inanıyorsan daha ağır şeyler de söylemesi gerekiyordu.
00 Yorumla
+1 yılHayir normal diil!!. Ben de sinir oluom bu astroloji burc meraklilarina. Ne yani burcumu ogrenince beni cozmus mu olacaksiniz 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
00 Yorumla
+1 yılbende pek anlamam bu işlerden ama insanların bir görüşü var sorabilir yani ne demekmiş öyle geri kafalılık :S
00 Yorumla
+1 yılSorabilirsin neden geri kafalı olsun ki. Sanki astroloji eğitimi vereceksiniz. Sanki annesinin kızlık soyadını sordun. 😄😄
00 Yorumla
+1 yılBurçlara inanan birini ben ciddiye almam böyle biriyle de beraber olmam ama bunu kendisine söylemem kaba değilim o kadar
00 Yorumla
+1 yıl00 Yorumla
+1 yılBen de bu burç konusunda pek takılmıyorum ve inanmıyorum da aşırı derecede inananlar da gerçekten ayar oluyordu
00 YorumlaDoğru demiş. 😂
https://www.youtube.com/embed/EQC2f2Cyx6M00 YorumlaMaalesef üniversite mezunları bile burç sorup duruyor. Evet burç işi cahilliktir. Cahillikten de beterdir ama kırmamak için yazmıyorum.
00 Yorumla
+1 yılNiye sormayalim ki anlamadım sanki burcunu söyleyince bir şey diyeceğiz sadece soruyoruz ve uyumuna falan bakıyoruz erkekler abartmayın şu soruyu ya
00 Yorumla
+1 yılBen de hayatımı ona göre yaşamıyorum ama sorarım ne var bunda? 😂 Buna göre yaşamanın saçma olması gibi aşırı tepkiler verip kınamak da saçma.
00 Yorumla
+1 yılOna saçma gelebilir ama sen inanıyor olabilirsin saygı duymaliydi ve daha hoş dille söyleyebilirdi ne haddine geri kafalı deme suretine sahip
00 Yorumla
+1 yıltanışırken soru sormazsanız nasıl tanışacaksınız nasıl bir birinizi tanıyacaksınız
burç sormanın neresi geri kafalılık00 Yorumla
+1 yılGeri kafalılıkla ne alakası varmış ya 😂 Aptal herife bak sen. Gayet normal bir şey bu. Ben de soruyorum
00 Yorumla
+1 yılDini görüşünü biri sorsa ve sen ateist olsan gıcık olabilirsin gibi bisey ama tercih burclarda öyle geri kafalı olmak değil bu
00 Yorumla
+1 yılTanışırken bunu soran tipleri ben de çok boş buluyorum
01 Yorumla
Soran+1 yılsohbet açmak için öylesine soruyoruz ne var ki
+1 yılHayır değil.
Burçlar apta l turnusolüdür konuyu açanla derhal muhabbeti keserim.010 Yorumla
Soran+1 yıl:( o da senin gibi düşünüyor
Boğa+1 yıl@FikNecati31 FilMuhyiddini Arabi hzleri şu sekiz şeyi bilirseniz artık zaman sizi sekillendirmez siz zamanı şekillendirebilirsiniz diyor biride astroloji
Başak+1 yıl@asiprens2905 muhiyyiddin arabi yüzlerce yıl önce yaşamış kardeşim şimdi alelade bir lise mezunu bile ondan daha birikimli.
Boğa+1 yıl@FilNecati31 😂😂 Oxford üniversitesinde JAMAC adında kürsüsü var son üç harfi JAMAC in Muhyiddini Arabi kürsüsü demek söyledikleri halen daha çıkıyor. Nosdturamusun kahenetlerii bile ondan aldığını söylüyorlar. Sen bence onun saatlerin hazinesi kitabını oku
Başak+1 yıl@asiprens2905 kardeş insanların doğru birkaç şey söylemiş olması her söylediğini yapmaz. Nostradamus dediğin adamda aptal bir falcı. Ayrıca fantezi türü ilgimi çekmiyor
Boğa+1 yıl@FilNecati31 herşeyi biliyor demedim zaten neyse hocam bu konu hakkında bilgin yok o yüzden düşüncelerine önem vermeyecem
Başak+1 yıl@asiprens2905 aynen bebeğim burçlar falan yıldızlar jüpiter zötğne giriyor o gün sinirli oluyosun uranüs giriyor mutlu olyosun aynen 2 milenyum önceki arabın dediği günümüz bilimlerinden daha değerli ha ok ama ben cahilim ahaaha dingil ya
Boğa+1 yılDingil mi
Boğa+1 yıl@FilNecati31 1903 Nobel ödülünü alan L. Pierre şöyle der: Endülüs Emevilerden kalan 30 kitapla atomu parcaladik eğer kütüphanelerin yaktigimizda kitaplarının yarısını biraksaydik bugün galaksiler arasında seyahat yapabiliyor olacaktık. Arap diyince zaten beyninin geri olduğu ortaya çıkıyor. Batı biliminin temelini İslam bilginler atmıştır. biraz profesör fuat Sezgin hocayı oku cahilligin geçer belki
Başak+1 yıl@asiprens2905 batı bilimlerinin temelini yine batı attı sonra doğu batının çevirisini yaptı üzerine biraz ekledi şimdi yine batıda burçları kanıtlamaya çalışan birinin bilim ayakları yapması da ironik 😂🤣
- Devamını Gör (226)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 