Benimle tanışmayı kendi istedi sonrasında ise bana yavaşla dedi?

şu an konuştuğum biri var ve ilk o bana geldi o beni istedi yani tanısmak gibisinden ilgiliydi bana cok da belli etti bende bi şans verdim, 5 gün sonra ona cümle arasında hayatım dediğimde ise bana sürat ölümdür yavas lütfen tarzı bisi dedi, bende haliyle bozuldum. Hayır zaten ilk o bana geldi iltifatlar yağdırdı şimdi ne bu hal? Bu beni yeterince istemediğini mi gösteriyor? Ve sizce kim haklı
Benimle tanışmayı kendi istedi sonrasında ise bana yavaşla dedi?
Cevapla