Aşkım biz teraziler harikayız anlayışlı falan birazda çapkın oluruz😂 iyilerdir ya kararsız oluruz, sanattan giyimden falan anlarız.. iyi iletişim kurarlar.. isteklidirler.. böyle yani kötü özellik olarak kararsızlık ve flörtözlük diyebilirim:))
Anladim sorun değil, evet doğru yazmışsın, hepsi birebir bende mevcut, kötü özellik olarak kararsızlık çok baskın bende, istek, anlayış, sanata yatkınlık vs de iyi yön olarak baskın, çapkın kısmı da maalesef doğru
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bence akrep baskın olsa da uyum sorunu olmaz
Hayır terazi ve yükselen akrep demek istedim 👍🙂
Iyidir is gorur, hem atesli hem romantik bir sevgili cikar. Kapanin elinde kalir :D
Ne iş yapıyorsun aşkım?
Kimsiniz?
Aşkım derken
Biri değilim😂😂 tanışmıyoruz:))) bende teraziyim merak ettim Bide profilinde sanat yazıyordu
Anladım, evet sanatı severim, doğadaki her şey sanattır aslında görebilene, peki sorum hakkında düşüncelerin neler
Aşkım biz teraziler harikayız anlayışlı falan birazda çapkın oluruz😂 iyilerdir ya kararsız oluruz, sanattan giyimden falan anlarız.. iyi iletişim kurarlar.. isteklidirler.. böyle yani kötü özellik olarak kararsızlık ve flörtözlük diyebilirim:))
Yaa ben herkese aşkım tatlım hayatım diyorum alışkanlık:)))
Anladim sorun değil, evet doğru yazmışsın, hepsi birebir bende mevcut, kötü özellik olarak kararsızlık çok baskın bende, istek, anlayış, sanata yatkınlık vs de iyi yön olarak baskın, çapkın kısmı da maalesef doğru
Ahahah tipik terazileriz
👍🏻👍🏻👍🏻🥰🥰🥰🥰
Evet, burçlar gerçekten kişinin karakterini yansitabiliyor, bazı şeyler demek ki doğuştan geliyor
👍😊
Güzel sohbetti teşekkürler💋
Rica ederim 👌