Güncellemeler
+1 yıl
Söylemeyi unuttum hoşlandığı kızla ayrıldıktıkdan sonra whatsappdan silmedi !
Güncellemeler
+1 yıl
Teklifini reddettim diye benden uzaklaşmışdı, şimdi ona olan duygularımı söylesem oğlak erkeği döner mi?
Oğlak erkekleri cevaplarınız rica...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Arkadaş şu kızların herşeyi burçlara bağlaması beni benden alıyor sjsj bende konuşmayı kestiğim kişileri silmiyorum engellemiyorum çünkü o dan daha iyisini bulup onlarada nispet yapıyorum kuduruyor o evlatları snsnsmksksks
Konuşmuyorsa hoşlanmıyordur. Rehberden silmemesi hoşlandığı anlamına gelmez. Erkekler tüm ex'lerini böyle katalog yaparlar bunun burçla da alakası yok. 3 yıl önceki flortumun rehberinde hala kayitliyim jshshshshs
Oğlak erkeği olarak söylüyorum biz çoğu şeyi silmiyoruz ama üşendigimizden
hoşlandığım kızı neden sileyim
burçla mı alakası var bilmem ama ben sevdiğim insanları boş yere silmem ihanet etmediysen falan silmem ayrılıklarım hiç kavgalı bitmedi hiç bir zaman sileyim demedim o yüzden
yani zaten önceden sana yaklaşmış reddetmişsin oda uzaklaşmış doğal olarak ama bunu denemiş demek ki şansın çok yüksek ancak sen dönersen o da sana döner
Ona ben "Sen benden hoşlanmıyorsun " dedim. O an masaya bakıyorken anında kafasını kaldırıp gözlerini gözlerime dikti derin baktı , bu hoşlandığı anlamına mı geliyor? Hoşlanıyorum mu demek istedi?
Oğlak adamıyım. Demekki beklenti devam ediyor
Hoşlanmış
Yani hoşlanması devam mı ediyor demek istedin?
Ayrıldığı halde mi
Ayrıldığı halde silmedi. Onunla aynı ortamdaydık, bana benden hoşlandığını söyledi, o anlık cevap vermedim diye hem ortamdan uzaklaştırmıştı beni ama whatsappdan silmedi neden?
Usengeciz biraz benimde rehber kalabalık eğer benim gibiyse usengeclikten
Eminmisin? Peşimden iki ay koştu. hatta araştırdı beni tüm hayatımı. O derece. ve aynı ortamdayken sürekli gözleriyle bana bakıyor beni öpmek istercesine bana kur yapıyordu. Yine üşengeçlikten mi silmemiştir?
Yok knk bu bana hiç benzemiyor bana biri ayrılalım diyince ben sadece tamam diyorum bitiyor o dk
Yani bunda bi ışık var mı diyorsun?
Olabilir de bir ilişki de ayrılık olunca daha toparlamak bence
Daha ilk teklifini reddetmişdim
ne alaka
Asik
Doner
Sen oğlak mısın?
Evet
Sevdiyi icin
Sen oğlak mısın?
Bn ikizlerim