Bir erkek zaten mesaj atmayan bir kızı neden whatsapptan engeller ya da son görülmesini kapatır?

Hemde uzun zaman sonra son görülmesinide kapatmış olabilir ondan önce son çevrimiçi olduğu tarih yazıyodu uzun zaman yoktu anlamadım ki kız zaten sana bişey yapmıyo aramıyo mesaj atmıyo rahatsız etmiyo ki neden gerek duyar rahatsız olur ki konuşmak istemeyende oyken? Ben numaramı sildi sandım o zaman silmemiştir değil mi?
Bir erkek zaten mesaj atmayan bir kızı neden whatsapptan engeller ya da son görülmesini kapatır?
Cevapla