Yengeç yeni ayı başladı. Eski sevgilime bu bahaneyle mesaj atsam yer mi?

Balık burcuyum, eski manitim terazi burcu. Yeni ayla beraber balıkların aşkta bir döngüyü kıracağı, terazilerinse eski sevgililerinden geri dönüş alacağı söyleniyo. Benimki huyumu suyumu, astrolojidir, tarottur ilgimi de biliyo. O inanmazdı böyle şeylere de, o kadar fazla vakit geçirdik ki ben burcuma yükselenime falan bakarken kendisininkini mutlaka sorardı. Şimdi desem ki böyle böyle diyolla, gel he de barışalım, yer mi ksdjngkfjsgs

Ya da sizce tamamlayacağım döngü mesaj atmamam mıdır? Azcık aydınlatsın bilen, odalarda ışıksızım :(

Yengeç yeni ayı başladı. Eski sevgilime bu bahaneyle mesaj atsam yer mi?
Cevapla