İkizler erkeğine nasıl davranmalıyım?

Biraz mommy isues'ı var gibi bunun bide çok enerjik ben yay burcuyum bu kadar zıplayıp kosturmuyorum etrafta enerjisine hayranim beni de bu çekiyo zaten insan hiç mi yorulmaz yav. Bende enerjimi belli eden bir insanım ama enerjiyle tavlancak bir burç mu bilemedim nasıl davranmaliyim ona. Fazla birbiriniz hakkında bişey bilmiyoruz ama samimiyiz nasıl oluyo bende anlamadım orasını da. Ee ikizler erkeğine nasıl davranmalıyım her yönüyle ki aklından cikmayayim?
İkizler erkeğine nasıl davranmalıyım?
Cevapla