Dengesizleşen ikizler erkeğine nasıl davranmalıyım?

Uzun sayılabilecek bir ilişkımız var ve hayatımdaki erkek ikizler burcu ben pek anlayamadım onu şimdiye kadar dengesizlıklerını hep sevmiyor sandım ayrıldım. Uzun bir ayrılık dönemi ardından tekrar barıştık başkası ile olmadık ama bu dengesizlikleri bazen ilgisiz olması yine başladı o durumlarda ona nasıl yaklaşmalıyım sizce ilgiye mi boğmalıyım yanındayım mı demeliyim uzak mı durmalıyım hangisi doğru olur Kızlar Bir Adım Öne tamamen bitti Dediğimiz bir anda barıştık ikimizde seviyoruz 🤗
Güncellemeler
+1 yıl
Ayrı değiliz biz soruyu doğru okuyup cevap yazın!
Dengesizleşen ikizler erkeğine nasıl davranmalıyım?
Cevapla