Birden fazla kişiyi sevmek mümkün müdür?

Şimdi arkadaşlar öncelikle burcumu belirterek başlayım. Koç burcuyum. Bildiğiniz gibi biraz çapkın da burç. Aksini iddia etmiyorum. Neyse anlatacağım şu ki ben birkaç kişiyle konuşuyorum. Konustuklarimdan birinin mesleği çok ilgimi çekiyor çok havalı geliyor. Diğerinin müzik zevki acayip hoşuma gidiyor çok kafa biri. Bir diğerinin spora düşkün olması çok ilgimi ve begenimi çekiyor. Diğerinin ise yerine göre biraz soğuk olması hoşuma gidiyor, çünkü bilirsiniz ki Koç burçları kovalanmayi değil kovalamayi sever. Aynı zamanda hepsi de esprili ve komik. Şimdi bu 4 çocukla da konuşmayı çok seviyorum hiçbirini bırakmak istemiyorum. Bir ilişki de beklemiyorum zaten ama sizce 4 kişiyi aynı anda mı seviyorum? Keşke hepsi tek vücut olsa bir kişi.
Birden fazla kişiyi sevmek mümkün müdür?
Cevapla