Kova kadını hakkındaki yorumlarım doğru mu sizce?

Aşırı hırslıdırlar. Örneğin birisi "bunu yapamazsın" derse deliye dönerler ve sırf, "sen yapamazsın dedin ama ben gayet yaptım" demek için o işte zorlansalar bile işi sonuna kadar götürürler. Kötü sevgilidirler. Cilve yapmayı bilmezler, odundurlar. Ama çok iyi arkadaştırlar. Özellikle erkeklerle daha iyi anlaşır fakat sevgili olmayı bilmez. Merhametli, sevgi doludur, azcık da utangaçtır fakat samimi olduğu insanların yanında utangaçlıktan eser kalmaz, ince espriden anlarlar. Azcık da çatlaktır, bazen sakin bazen çok enerjik olabilir.
Doğru mu sizce yorumlarım?
Kova kadını hakkındaki yorumlarım doğru mu sizce?
Cevapla