Aşırı hırslıdırlar. Örneğin birisi "bunu yapamazsın" derse deliye dönerler ve sırf, "sen yapamazsın dedin ama ben gayet yaptım" demek için o işte zorlansalar bile işi sonuna kadar götürürler. Kötü sevgilidirler. Cilve yapmayı bilmezler, odundurlar. Ama çok iyi arkadaştırlar. Özellikle erkeklerle daha iyi anlaşır fakat sevgili olmayı bilmez. Merhametli, sevgi doludur, azcık da utangaçtır fakat samimi olduğu insanların yanında utangaçlıktan eser kalmaz, ince espriden anlarlar. Azcık da çatlaktır, bazen sakin bazen çok enerjik olabilir.
Doğru mu sizce yorumlarım?
Doğru mu sizce yorumlarım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Kova kadını diye bir şey yok. Kadın diye bir şey var ve her biri bambaşka bir dünya 😂
Ama burçların etkisi de oluyor bence
Burca inanarak yaşarsan evet olur. Çevre her şeyden daha önemli bir etken. Yüksek oranla ne görürsen onu yaşarsın.
Yanlış bence. Kova kadını baya cilvelidir çoğu da utangaç olmaz
Benim gözlemlerime göre geneli odun😅😂 cilveli olanlara yükselen burç etki ediyor galiba
Doğrudur
Bence doğru yazmışsın
Aman aman kova kadınımo 🙄🙄🙄
Hahaha neden öyle dedin ne yaptı ki sana:))
Boşverrrr uzun hikaye