Burçlar konusu hiç bildiğim ve ilgilendiğim bir konu değil. Tanıdığım tek terazi burcuna bakarak söyleyebilirim ki; Terazi ile denge kelimesini aynı cümlede kullanmak bile çok zor. Çünkü cümlenin dengesi şaşıyor.
Çevremdeki terazi insanlarını düşününce ilk aklımda beliren sakar olmaları😀. Dengesizlikten mi kaynaklı bilmiyorum ama belediye dağıtıyormuş gibi hepsinde sakarlık var gördüğüm kadarıyla. Ama duygu durumu bakımından aksine dengeli ve sabit olduklarını düşünüyorum. Genelde pozitif ve mutlu olurlar etrafına da bunu yayarlar💁🏻♀️.
Astroloji & Burçlar konusunda 2,9b cevap paylaştı.
Normalde ben ikizler burcuyum mesela benim teraziler ile mükemmel anlaşmam gerekiyor ama olmuyor ben yapamıyorum terazilerle ne aşk ne arkadaşlık olarak
Babam terazi burcu ve dengesiz. Eski sevgililerimin içinde terazi burcu olanlar da vardı ve dengesizlik var idi. Benim yükselenim de terazi ve ben de pek bir anı diğerine uyan biri değilim. Hoş, yengeç de öncü burç olduğu için sabit değil. Öz burcum yengeç. Denilen şeylerin aksine terazi burcu dengesiz bir burç.
Dengesizlik burç meselesi değil efendim.. Karakter meselesidir.. O yüzden burcunuzdan ötürü size dengesiz diyenler önce aynaya baksınlar sonra yorum yapsınlar.. Kendinizi boş yere üzmeyin..
#SelamGençlik Etrafta kimse terazi burcu değil. Gözlemlerim, kendi adıma. Dengeyi , estetiği, zarafeti ve adaleti hayatta çok öncelerim daima, konu her ne olursa olsun.. #TubaSueda
Bugün dengesiz insanları düşünecek olursak sağlam bir burç kalmaz 😂
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Ben terazi burcuyum dengesizim cevremdeki insanlarin hayatini zehir ediyorum bir gun iyi davraniyorsam sonra kotu davraniyorum bizde birde su var istedigini elde edince soguma ve kotu davranma hissi toprak grubundan sevgilim vardi hayattan soguttum onu o cok sabit biriydi ben cok degiskendim o yuzden biz teraziler zor insanlariz isimize geldigi gibiyiz