biz sevgilimle aralık ortası ayrıldık benim hatam yüzümden. Merkür retrosunu bekliyim döner derken eski sevgilsiiyle takipleşimişler. Retronu başlamasindan iki gün sonra.
Retroyla gelen retroyle gider mi😂
Retroyla gelen retroyle gider mi😂
Kararını vermiş ve başkasıyla olmuş. Sen varken seçimini başkasından yana kullanmış. "Hatalı benim" demen de hiçbir şeyi değiştirmiyor. Anladığım kadarıyla sen onu, onun seni sevdiğinden daha çok seviyorsun ve kendince "hatalıyım, retro ile yanlış karar aldı, zaten biter" vs. bahaneler uyduruyorsun istemsizce."Hata" dediğin, aldatma değilse o da senin yaptığın gibi bahaneleri sıralar ve sana dönerdi zaten. Bir de eskisine dönmesi aklıma:"acaba onda aklı mı kalmıştı" sorusunu getiriyor. İlerisi için daha büyük zaman kaybı ve hayal kırıklıkları yaşayabilirsin. Belki bu sen için bir şans.
Retroyla gelen itina ile metro ile gönderilir..😀
Bence retro ile bir alakası yok.. Sevgilinin aklı eski sevgilisinde kalmış fırsat kolluyormuş.. sende ona bu fırsatı verince hemen eski sevgiliye koşmuş..
Fakat onunlada çok uzun soluklu devam edeceğini sanmıyorum.. Bu güne kadar bir çok kişi eski ilişkisine ikinci bir şans verip sonuç alamamışlar ve bu sebebten exten next olmuyor lafı dillere plasent olmuştur..
Sırf sosyal medya aracı yüzünden eski sevgilisini affeden adamdan hayır gelmez. Eğer ki eski sevgilin olsun ya da başka biri olsun insanı affetmen için güzel bir sebep yoksa o kişiden sana hayır gelmez.
Bence aklı hala eski sevgilisindeymiş yoksa seni arardı. Retroyla gelen retroyla gider mi bilmiyorum ama senden gittiği iyi olmuş, hiç bunları düşünme. Kendine yeni bir sayfa aç.
Cevap
28Cevap
Kız yemin ederim ki çok güldüm Allah kurtarsın 😅Önüne bakamazsan çok zor. Her zaman önüne bakacaksın. Zittir et artık 🙂Daha çok zamana bırak ama zittir et seyirci ol konuya bir süre sonra bakarsın. Ama salma kendini başka maçlara geç aksi olursa 😇
Benimle aynı şeyi yaşayan biri😂😂 burcun ne merak ettim.
Ayrıca onlar çok uzun sürmez ayrılırlar merak etme retro sonuçta 😂 boş yapan çok olmus yazık kafalarina
Astrolog olarak çalışıyorum. Tam olarak anlayamadım anlatır mısın?
özelden yazsam
Astrolog olarak calissaydin nedemek istedigini anlardin
Benimki retrodan bir kaç hafta önce evlendi ve hiç resim paylaşmayan çocuk retroda onla resimler paylaşmaya başladı
Yani ben onu beklerken ohoooo atı alan üsküdarı geçmiş..
Retroda barıştıysa paralel evrende seni aldatıyordur.
Tabikide biter retro bu kime hayır gelmiş ona gelecek
Öyle derler genelde ne zaman başladı bu retro ya benimde bi hesap yapmam lazım 😅
Hayatım bu çocuk sana deli gibi aşık seni kıskandırmak için bak gör sana dönücek
Saçma sapan inanışlara sorulmuş sacma sapan sorulardan birisi daha
Retro ne demek a, mk :D Bir sürü yeni terim çıkardınız.
Yeni değil hep vardı. Astrolojide retro, bir gezegenin yavaşlaması anlamına gelir. Merkür ise iletişim gezegenidir. Eğer retro olursa (yani yavaslama) eski aşklar hortlar ama kalıcılık sağlamaz. Ya da iletişimde sıkıntı verir. Yanlış yerlere mesaj atabilirsin. Eşyalar kaybolur. Teknoloji aletler bozulur. Hatta bi bilgi daha vereyim. Retro zamanlarinda yabancı ülkelerde teknoloji aletler ucuza satılır
Bunların bilimde yeri yok hepsi uydurma
Kuranı kerime inaniyorsan Burçları inkar edemezsin
Kuranı kerimde burçlar mı var
Bak daha onu bile bilmiyorsun
Çok biliyorsun sen
Vallah biliyorum
Zihin okuyabiliyor musun
Evet
Okur musun?
@ZihinOkuyan astroloji ile astronomiyi karıştırıyor olmayasın? biri gök bilimi diğeri falcılık. Birinin matematiği fiziği yılarca kafa patlatılmışlığı var diğeri fasa fiso yani.
Hayatınızı yıldızların gezegenlerin yöneteceğine inanıyorsunuz resmen..
Hikaye bunlar insanları kandırmaktan başka bir şey değil olacak olur zaten
Benimki de retroyla döndü... Nasil geri göndericem bilmiyorum
Eski sevgilinin burcu neydi? bu arada onun aklı hala diğer kızdaymış ki tekrar ona dönmüş. Böyle retro metro falan boş iş yani :D
Canım benim gelen gitmişse geri dönmesini beklemeyeceksin çünkü ona geri dönmüşsse başından beri onu düşünüp onu istiyordur. Enayilik yapmaya gerek yok. Öpüldün
kendinide iliskisinide dalgaya vurmus ne dilleniyonuz qgshdhhd
Nah gider
Kimsenin ilgisine sevgisine güvenip de hata yapmayın işte
Retroyla giden metroyla gelir😅😅 akbilin var mı 😛😛🤣🤣🤣
Eski sevgili adı üstünde geçmiş... Yenilere sağlık, boş ver retroyu metroyu ghjkl
Gururun varsa hiçbişey demeden terkedersin. Kaçan kovalanır.
Şu retrolara bi ben takılamıyorum bi bana dönmüyorlar🥺🥺
Retro metro anlamam ama bi kaç tanıdığım bu aralar eski sevgilisine ve eski eşine döndü. Bu teori gerçek olabilir.
Retro ilişkilerinin uzun sürdüğüne hiç şahit olmadım.
Retro olaylarına hiç inanmıyorum açıkçası ama exten next olmaz cümlesi hoşuma gidiyor ben de yazmak istedim :)
Bence eski sevgilin kendi eskisiyle barışmak için zemin yapıyormuş
Retroyla gelen metroyla gider EKREM İMAMOĞLU çalışıyor heryere metro.
@missyxx komik olsun diye yazmadım
@missyxx zart
retrodan dolayı mı ayrılırlar bilmem ama exten next olmaz olsa da cok sürmezzz✍️
Evet sonu kesin ayrılık. Bu dönemde gelenler geçici olur. Akla eskilerin gelmesi normal
Hahha böyle mnyk insanlar kaldı mı ya bunlara inanan varmış demeki 😅
retro mu siz büyücülğe falan da inanıyosunuzdur kesin
Retroyla geleni metroyla giderken görürler..
Seninki metroyla gitmiş resmen
İnsanlar çok saçma şeylere inanıyor
Nasıl bir sevgi olduğuna bağlı bir şey bu durum
Retro da dönen tekrar gider
Takma kafana böyle şeyleri
Yildizlar bir yere kadar guzelim ya
Giden gitmiş daha ugrasma
Benimki de retroyla döndü engelle gitti . d
Gidiyor bacım gidiyor kalıcı olmaz
Ne retroymuş kardeşim
Harbiden bak ne oluyorsa retro
Doğum saatini merkurle çarp
ayrılmışsın bitmiş rahat bırak
Retro ne yeni sosyal ağ mı 😄😄
Gider merak etme retroyla gelen metroyla gider
Metrobüse
gider aşko üzülme sen
Belki de yarabandıydın. Senden öncekini özlemiş.
Duygularınıza tercüman oldum.
Retro ile gelen metro ile gider
Yazık kafanıza ya
Katılıyorum 👏bu tip insanlarla anlaşmak çok zor
Ne kadar ml birisin sen mk
kafayı yemişsiniz mk
Ne saçmalıyorsunuz a q
retroda gelenden hayır gelmez, uzun sürmez çünkü😂
Retro bahane gerisi şahane😅
Zamanında gidemedik
Gider
Yazık !!!
Geldiği gibi
Gitmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?