Selamlar :)
Yengeç burcuyum. Ve başka bir burç olmak istemezdim. Peki siz?
Yengeç burcuyum. Ve başka bir burç olmak istemezdim. Peki siz?


Herkes egosundan dolayı kendi burcunu söyler ama ben bir koç olmak isterdim neyse ki ondan üstün kova burcuna sahibim. Koçun enerjisini genel olarak hayatıma almak isterdim, gerisi koç burçlarının olsun sjsjs
Koç burcuyum ve burcumdan gayet memnunum dünyaya yeniden gelsem koç olmak isterdim bu arada sabah yazamadim kırıldım gercekten bacim
Cevap
15Cevap
Yengeç burcuyum memnunum ama 2. Bir tercih olarak aslan olabilirdi ☺️
Taktınız burca! Burçta burç. Hayatta her şey burç değil!
Yengeçlere eskiden aşık olurdum artık olmuyorum teşekkürler ghjj
Terazi burcuyum keşke yengeç burcu olsaydım deim kendime çünkü yengeç burcu bireyleri tarafından Zorbalığa uğruyorum. Ve daha az acı çekerdim belki
Merhaba çok güzelsin her gece seni görmek güzel cevap atmayacaksın biliyorum sen yorumlara cevap atmıyorsun çünkü daha önce yazdım sana güzellik iyi geceler
Balık burcuyum ve bende başka burç istemezdim 😊
Keşke burçsuz olsaydım 😔
Aktepten memnunum 2. tercihim boğa
Oğlak burcuyum bana Akrep falan olurdu
Yoh la benim burc bana yeter lann
İkizler burcu olmak isterdim
Yengecim yengecten başkası bozar
oğlak olarak başak olmak isterdim zekiler
Bilmiyorum valla ne olaydım ne olmazdım
Ben olmayı seviyorum karekterimi seviyorum boğa
Ben memnunum burcumdan Yay burcuyum
Memnunum
Yay burcu olsaydım keşke.
Yengeç burcu olmak istemezdim
Oğlak burcuyum
yengeç
Boğa ya da akrep
Aslan burcuyum yükselen akrep hoşnutiz yani 🤪
Burçların...
Keşke deve burcu olsaydım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?