Bugün benim doğum günüm ve 24'üme girdim. Bir Oğlak olarak, heyecan yerine endişe duyuyorum. Sizde de öyle oluyor mu?

Yıllar çok çabuk geçiyor gibi ve 30 a az kaldı."Ne yaşadık" diyor musunuz siz de? 😬😬😬😬😬 Daha dün gibi 14 yaşımdaki halim. 😅
Bugün benim doğum günüm ve 24üme girdim. Bir Oğlak olarak, heyecan yerine endişe duyuyorum. Sizde de öyle oluyor mu?
Bugün benim doğum günüm ve 24'üme girdim. Bir Oğlak olarak, heyecan yerine endişe duyuyorum. Sizde de öyle oluyor mu?
Cevapla