İlk yorum yapana yorum yapıp sonra bakmayı unutmuşum eig falan da seçmeyi unutmuşum zaten 😅 çok özür dilerim baya öküzlük olmuş." Sonra bakarım" diyip unutmuşum. Çok teşekkür ederim
Evet bende bu sene o endişeyi yaşıyorum kabullenemedim 24 olmayı daha dün 18 dim sanki ama olsun her yaşımızda en güzel anlara şahitlik etmek dileğiyle doğum günün kutlu olsun 🌼
Ana Sayfa > Astroloji & Burçlar > Sorular > Bugün benim doğum günüm ve 24'üme girdim. Bir Oğlak olarak, heyecan yerine endişe duyuyorum. Sizde de öyle oluyor mu?