Doğum gününüz yaklaştığında heyecanlanıyor/seviniyor musunuz?

Biraz nostalji yapalım dedim, geldim.

Küçükken ne heyecanlanırdım şu gün için. Pek hoşuma giderdi. Mum üflerken başka birgün daha doğmak istiyorum diye dilek dilediğimi hatırlıyorum. Çünkü çok zekiymişim. Yılda 2 kere doğarak 2 kere doğum günü kutlayacakmışım 2 kere hediye alacakmışım 2 gün benim olacakmış. :):) Şaka bir yana Doğum günümü kutlamayan sevdiklerim belki o gün kutlar diyerek böyle bir dilekte bulunmuştum.

Gözlerinizin dolduğunu görür gibiyim.
Doğum gününüz yaklaştığında heyecanlanıyor/seviniyor musunuz?

Şimdi 4 gün sonra doğum günüm. İçimde bir gram sevinç heyecan yok. Heyecan duygusunu seven bir insan olarak bu duyguyu kaybetmek çok hüzün veriyor. 💔 (Yinede hediye kabul edilir.)
Doğum gününüz yaklaştığında heyecanlanıyor/seviniyor musunuz?
Cevapla