2021 muhtemelen çoğumuz için hoş bir yıl olmasa da, düşe kalka bu seneyi ardımızda bırakıyor gibiyiz! O yüzden öncelikle hepimize bir alkışşşş. 👏
Pekii, bunca zorlukla başa çıkmaya çalıştığımız bu yılda sizce en derbeder olan burç hangisiydi?
2021'in enn yıkık burcunu seçiyoruz! 👀En yıkık olduğunu düşündüğünüz burcun ait olduğu gruba oy verebilir, görüşlerde hangi burç olduğunu yazabilirsiniiz. 🧐💘
2021 yılının bana göre en derbeder en sırtından vurulanı, sevdiği halde sevilmeyeni, aradığı aşkı bulamayanı Hava grubu oldu. Kendi açımdan evet çok değişik bir seneydi, başları güzeldi, sonları çok karışık ve kötü. Ama Aralık ayını çok seviyorum, şu an gayet mutluyum😄 Yalnızca ben değil, kovalar ve ikizler için de derbeder bir seneydi. Çok çalıştık, çabaladık, kimimiz emeğinin karşılığını aldı, kimimiz eli boş kaldı. Amaan boş ver acısıyla tatlısıyla bir sene geldi geçti ☺️
Önümüzdeki sene hava grubu başta Terazilerim, sonra ikizler, kova, ve diğer tüm burçlar, koç, boğa, ikizler, yengeç, aslan, başak, akrep, yay, oğlak ve balıklar için Önce sağlıklı sonra mutlu ve aşk dolu aradıklarını buldukları güzel bir sene olsun🥰 #İkizterazi
Aralık ayı yeni yıla dair umutlarımı artırdığı için benim de enn sevdiğim aylardan biri, bir Aslan olarak Ağustos'tan sonra tabii. 🤪 Hepimiz için harika bi yıl olsuunn!! 😍🌸😻💖
Astroloji & Burçlar konusunda 2,9b cevap paylaştı.
Kesinlikle ama kesinlikle ikizler diyorum kötü başladı bu yıl bizim için sonra böyle güzel oldu gibi Nisan’a ayı gibi güzel bir dönem geçirdik böyle bir ay 1:30 ay daha sonrasında birden bir karabulut Çöktü daha da kalkmadı kesinlikle ikizler-ikizler burcu için gerçekten bu sene çok ağır geçti belkide benim 2010 geceden sonra en ağır geçirdiğim sene oldu 2021
Kesinlikle Yayın olduğu grup. Bu yıl, hele hele Eylül ayından bu aya kadar nasıl mücadeleler verdim bilemezsiniz... Benim kadar olayı herkes yaşamamıştır.
Ben oyumu Aslan grubundan yana kullandım tabiki kendi burcum , benim için zorlu bir yıl oldu. Ama fikrim bütün burçların zor zamanlar yaşadığı yönünde 2022 den beklentimiz çok büyük umarım yeni yıl tüm güzel sürprizleri ile gelir.
Boğa burcu senenin ilk 7 ayı zor ve sıkıntılı gecmis olsada temmuzdan sonra bana bana güneş açtı ve günlerim güzel geçiyor. Bana bitmeyen tatiller ve eglenceler getirdi. Umarım önümüzde ki yıl boğalar içim daha guzel geçer..
aslanlar çok çekti yine ya. sürekli mücadele ettiler, çok yoruldular. etrafımdakilerden biliyorum. ama bu sene galiba aslanların yüzü gülecek özellikle maddi anlamda.