İnsanlar kendilerini kategorize ettiklerinin farkında değiller. Bu sayede bazı şeyler kendilerine daha kolay pazarlanabiliyor. Bir dizi insanın aynı karakterde olabileceği mantığı hiç sağlıklı değil. Parmak izlerimiz bile benzemiyorken, her insanın kaderinde nelerin yazılacağı, nasıl bir psikolojiye sahip olacağı ya da neleri gerçekleştirebileceği, doğduğu ayın sembolünden yola çıkılarak asla kestirilemez. Bazıları işi bağnazlık boyutuna çıkararak, kendinde olmayacak şeyleri, kendinde var etmeye çalışarak benliğini ikna edebiliyor.
Kişiliğini aylar seçmez, sen seçim yapmak isteyebilirsin. Seçim yaparak ister ayların hitap ettiği kişi olursun, ister senin belirlediğin kişi...
Ben astrolojiye inanan insan grizekalıdır diyince kaba oluyorum, Lund'da araştırma yapıyorlar ve beni doğruluyorlar.
Lügatte ssalak insanları tanımlamak için bir kelime var arkadaşlar, ama burada maşallah herkes Amerikan aktivistleri gibi, çok olumlular, kimseye kötü bir şey demek istemiyorlar.
Astrolojiye inananları bana savunan herkesten 5 lira talep ediyorum. Çabuk paramı verin, dolar alcam!
Bana kalırsa bu farkı astrolojinin kendisi var etmiyor. Astroloji dışında birçok alanda da bu gibi eğilimler görülebilir ki buda bize meselenin insani zaaflarla ilgili olduğunu düşündürdü. Bir din de belirli bir cemaate önderlik yapanlar da da gözlemlenebilen bir durum ya da bilimi kendi egosunu tatmin için kullanan bazı kimselerde görülebiliyor.
İnsanın odağına aldığı beslendiği ve diğerlerine aktardığı o alana, kendi özbenliğini, sorgulayıcı ve şüpheci yapısını ne denli kaptırıp, yozlaştırdığıyla alakalı, salt astrolojinin kendiylede ilgili değil bana göre.
Evet bizim evdede kardesim merkur retrosu vs sacmaliyor neymis astrologlar bu olacaklari onceden soylemis vs vs ya bu olacakalri bende az cok biliyordum da muneccim basi ilan etmiyorum öngörü diyorum... gercekten olaylar hakkinda iliski kuramayayip kendilerince sacma aciklamalara inanan insanlar... ayni gun birer dk arayla dogan besizler var ve baya farkli karekterdeler...
Yanılıyorlar diye düşünüyorum. Astroloji astronimiye dayalı bir sistemdir ve yıldız hareketlerinin matematiksel hesaplanması temeline dayalıdır ve en önemli nokta aslında kabul edilmese de astroloji bir gün kabul edilecek bir bilim dalıdır. Bunu göreceksiniz! Nasirsistlik olayına gelirsek kesinlikle doğru değil, insanoğlunun bilinmeyene olan merakı her zaman vardır ve astroloji bilinmeyen hakkında tahminler yürütür ve bunu matematiksel hesaplamalara dayandırır ve bir çok veri doğrudur. Kader denilen olayın haritasının bilimsel hesaplamasıdır. Bir gün bu gerçeği hepiniz kabul ediceksiniz. Astrolog olmak kolay bir iş değildir ve astrologlar gayet zeki insanlardır çok yönlü düşünebilirler.
Guzel bi arastirma olmus. Eglencesine bakiyorum astrolojiye. Hayatini bunun uzerine kuranlarin ciddi psikolojik sorunlari vardir. Temelde cehalet var tabii. Ben su burcum ondan boyleyim diye kusurlarina kilif bulurlar. Degisime kapalidirlar. Hep kendilerini anlatmayi severler. Iste bu da narsizm. Guzel bir bilimsel arastirma olmus gercekten. Tebrik ederim.
Şu yorumlara bak ya maaşaallah zeka fışkırıyor. Bi kere birşeyi kendi lehine yontmaya çalışandan daha aptal kim olabilir. İnananda, inanmayanda çocuk gibi atlıyor. Eğer her şey araştirmalarla olsa gidin asın kendinizi. Ne kadar prensipsiz bir milletiz arkadaş, koyun gibi bi işaret hepsi hayda aynı yere. Bi dur ya bi düşün mnkoyum:)
Astrolojiye inanıyorum. Ama hayatımı ona göre şekillendirmem yani aa o burçtanmış uzak durmalıyım gibi sözler bana saçma geliyor. Çünkü her burç aynı özelliklere sahip değil, insan kendi kişilik özelliklerini yoğurabiliyor. Ve narsist aynı zaman da zekamda az değil mxncnx
Aslında sonuçlar ve çıkarımlar doğru... Astrolojide müthiş bir manüpilasyon var çoğu astrologu da manüpülatif olarak görürüm. Akîde olarak kendinizi teslim etmeyin. Birçok şeye inanmıyorum. Özellikle günlük burç yorumları, haftalık burçlar... Zaten yükselen burcumun pek de özelliklerini taşımam. Demem o ki az biraz inanınılabilir... Hayatınızı, kişiliğinizi, psikolojinizi buna göre şekillendirmeyin.
Bu bir araştırma sonucu ve en önemlisi de “bilimsel” bir araştırma. Ona rağmen yorumlarda bence yalan gibi şeyler yazanlar var. Arkadaşlar bu bir bilim ve çalışma da bilimsel bir çalışma. “Bencesi” yok yani bu işin. Cidden bu ülkedeki bazı insanların bilgi ve bakış açılarına şaşırıyorum ya. Bilim bu bilim, sencesi bencesi yok bu işin.
Merhaba Açıkcası burcumı bile birileri sorduğu için merak edip bakmış biriyim. O burç onunla anlaşamaz, bugün burcum bunu söylüyor, evleneceğim kişi şu burç olmalı takıntısı içinde olan insanları da asla anlamıcam. Araştırmaya herkes kendi bakış açısıyla yaklaşıp sorgulayabilir.
Sadece burca baktığınız için öyle düşünüyorsunuz bir kişinin öz benliği yalnız burçlar anlaşılmaz size burcunuzu soran demekki tam bilmiyor yükselende sormalıydı
günlük burç yorumları zaten yalan asıl burç karakteri yansıtır hatta yıllar öncesinde de yapılmıştır hayvan takvimi ile tarih öğtemeni anlattı yüksek olasılıkla karakterini yansıtır insanın baktım doğruydu
Narsist olma olayına katılıyorum. Yani sürekli kendi burcunu okuyan insan kendine hayran olmasında ne yapsın dimi ama😂 Seka olayınada şöyle katılıyorum, dolunay var kötü olucak dolunay var ıyı olucak diyip de kendi çabalamayınca insan körelir zeka tabi ssjjs he ama birde astrolojiyi anlamak içinde ayrı bir zekaya ihtiyaç var onu nasıl yapıcaz anlamadım ama olsundu dkdkd
ee ikisinde de somut ne var? ayrıca astroloji de ilk uygarlıklardaki inançların ürünü zaten her gezegen bir tanrıyı temsil ediyor isevilerin musevilerin müslümanların tanrılarına inandıkları gibi bunlara inanılıyordu bir zamanlar
Burçların karakteristik yapılarına dair anlatılanlara inanıyorum. Burçların karakteristik özelliklerini insanlar üzerinde etkisini bir çok kez gözlemledim. Sonuç mükemmel olmasadamükemmele yakın ben de burcumun karakteristik özelliklerini %100 taşıyorum. Fakat taşımayanlar da var. Aşk, Para, Şans vs gelecek ile ilgili burç yorumlarına inananlar ciddiye alanlar narsistmi marsist mi bilmem ama mal oldukları kesin😆
Zeka konusunda haklı olma olasılığı yüksek bir araştırma.
250 MİLYON KİLOMETRE uzaklıkta ki bir gezegenin ya da 500 IŞIK YILI uzaklıkta ki bir yıldızın hayatımızı ve karakterimizi etkileyeceğine ya da MERKÜR'ÜN birden bire TERS YÖNDE hareket etmeye başladığına inanan bir insanın zeka seviyesinden şüphe ederim :D :D :D :D
Narsistliğe gelince, cahil cesareti sonucu oluşmuş olabilir :)))
Aşırı doğru 9 eylülde doğdum diye herkes yerleri yalarcasına temizlik yapmamı titiz olmamı bekliyor yok ayın dönüşü güneşin doğuşu sacma sapan bilgilerle kafa karışıklığına sebep olmaktan başka bir sey değil
Çok saçma. Astroloji bilimdir basit bir falcılık dünyası değil. Yıldızlar, gezegenlerin insan üzerindeki etkisi verdikleri enerji küçümsenmemeli. Bana göre!!!
Astrolojiyi sadece burclar olarak adlandirirsaniz evet cok malca gelebilir ama astrolojinin gokyuzunden arastirmalarini yaparsaniz daha farkli boyutlardan ozaman cok daha farkli
Bence eğlenceli ya bazen insan kendinin kim olduğumu bilmiyor ve birşeye inanmak merakini gideriyor. Ayrica k'çimin araştirmasi neyse djdjdj yani daha az zekicee olabilirim bunu kabül ediyorum o zaman
Astrolojiye inanıyirum. Ancak bütün hayatım astroloji üzerine kurulu değil. İnsanları tanıya tanıya astrolojinin haklılığını tecrübe ettim. Astroloji severlerleri bencil ve ahmak sayan sözde bilim insancıkları umrumda değil.
Ayrıca aşağıda gördüm burç yorumlarının herhangi bir bilimsel matematik hesaplaması yok ve hem fizik hem soyut matematik kurallarına aykırı astrolojinin savunduğu ilkeler
@zAntiSosyalz Allah konusuna gelirsek, bir yaratıcının olduğunu ispatlayan matematiksel kuramlar, evrende onun varlığını işaret eden olgular mevcut. Niye Allah diyecek olursan ayrı zamanlarda ve birbiriyle alakasız yerlerde yaşanan ve çok sayıda Allah inancını savunan dinlerin (hristiyanlık gibi) işaret ettiği bir din olması buna örnek olarak verilebilir.
@zAntiSosyalz Gözlem de bilimin bir parçasıdır lakin gözlenen şeyler sağlam şekilde kanıtlanamıyorsa ve matematiksel olarak ifade edilemiyorsa o sadece gözlemle kalır
@zAntiSosyalz Maalesef hipotez bile sayılamaz çünkü hipotezin tanımında ne diyor "gerçekliği kanıtlanmamış bilimsel gözlemler" diyor bu mantığa göre NASA gözleyebildiği en uzak mesafedeki bütün yıldızları tek tek saysa ve evrende bu kadar yıldız var dese yine teori olur çünkü bilimsel bir mantığa dayanmıyor hatta bu önermede en azından bir ölçüm var burçlarda ise gezegenlerin insanlar üzerindeki etkisi herhangi bir bilimsel yorumlama yöntemiyle, istatistiksel verilerle (kapsamlı burç-insan uyumu araştırmalarıyla), fizik kanunlarıyla veya matematiksel yöntemlerle sağlamlaştırılamıyor o yüzden tamamen yanlış bir önermedir.
@zAntiSosyalz Yaratıcının neyle nasıl var olduğunu açıklayamazsın çünkü insan algılarının bir sınırı vardır ancak yaratıcının nasıl zaman ve mekandan bağımsız olduğunu açıklayabilirsin bu matematikle mümkün ve çok boyutlu nesnelerin tanımlarıyla açıklanıyor Çok Boyutlu Evrenler ve İnsan Beyni Hakkında Teori! ↗ şu yazımda çok boyutlu nesnelerin neler olduğuna değindim
@zAntiSosyalz Cinler de açıklanabilir cinlerin üst boyutta yaşayan varlıklar olduğunu söyleyebiliriz bildiğim kadarıyla Kur'an'da da benzer ibareler var
@zAntiSosyalz Yanlış anladın teori çok boyutlu nesneler üzerine değil insan beyni ve çok boyutlu çalışabilen işlemciler üzerine çok boyutlu nesneler kanıtlanmış bir şey ancak çok boyutlu işlemciler ve insan beyninin boyutlar arası geçiş yapma yeteneği sadece benim teorim ancak onun da sağlam dayanağı var bilim adamları insan beyninde 11 boyutlu nesne keşfetmişti
@zAntiSosyalz Ancak cinlerle ilgili bu teorinin sağlam istatiksel dayanakları var insanların iletişiminin özellikle kıtalar ve ülkeler arası iletişiminin zayıf olduğu 4 büyük kitabın zamanlarında diğer bütün dinler müslümanlığı ve Hz Muhammed'i işaret ediyordu bu pek mümkün değil hele insanların o dönemde Hz Muhammed'e mucizeler gerçekleşmeden inanması mümkün değil
@zAntiSosyalz Somut örnek dediğin ise o dönemlerden toplanmış istatiksel ve tarihsel bulgular ancak şu anki bulgularla %100 kanıtlanabilen bir tek yaratıcının varlığı Allah ile bilgiler ise biraz eldeki verileri sorgulayarak ve tarihte yaşananlarla karşılaştırarak elde ediliyor
@zAntiSosyalz Söylentilerin aralarından çok uzun süre geçip ayrıca tamamen farklı ülkelerde hele milattan önce yayılması imkansız şimdiki zamanla karıştırma milattan önceyi
@zAntiSosyalz İslamın yayılması mümkün nasıl mı şöyle araplar elinde kutsal kitabı ve halifeliği bulundururken yüzlerce yıl sonra Osmanlı Devleti hem halifeliği hem de kutsal emanetlerle birlikte Kur'an'ı da benimseyip kendi imparatorluğuna yaymıştır bu da kaderin bir cilvesi ve islam bu sayede daha hızlı yayılmıştır ancak Kur'an'dan önceki kitaplarda bu pek mümkün değil ve yaşandığına dair hiçbir tarihi veri yok
Burç olayı dediğniiz İslam alimlerininde araştırma konusuydu. Astroloji gerçek değildir astronomi gerçektir ikisi çok karıştırılır. Birde burçlar gerçektir gerçek olmayan günlük yorumlar vs geleceğe yönelik yorumlardır.
Kısmen dememin sebebi o zaten astronomi zaten gerçek. Burç yorumlarının fazla genel olduğunu düşünüyorum ve herkestede uymuyor inanmıyorum yani yorumlara
Doğru , astroloji fal , burç vs. Bunlar gerçek dışı aptalca olaylar kapiltalist sistemin insanlara dayattirdigi bir şey ve insanlar koyun gibi inanıyor. Aptallık , akilsizlik , zekilikten uzak insanlar inanır
Tamam arkadaşlar inananlar olarak canım olduğumuza göre dağilalim.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Kim neye isterse inanır da astroloji bilim zaten.1.5 milyon insan da ayın yarılmasına, karıncanın konuşmasına inanıyor. acaba asıl zeki olmayan onlar olmasın😳
@faline bana mı laf sokuyorsun sen? haddinizi bilin ikiniz de astroloji bilim değildir burçlar var zaten inkar etmiyoruz o başka bu başka astronomi ile astroloji farklıdır astroloji yıldız falı demek oluyor astronomi gök bilimi
@faline boş konuşma fal sayılıyor astroloji diye bir şey de yok islamiyette burçlar var ama öyle sandığınız gibi değil ve İslamda olan şey Astronomidir
Fal değil ya offf kişinin yol haritasıdır yıldız haritası dönemsel olarak bizi neler bekler ihtimalleri söyler atıyorum şu dönem çok şanslı değil gibisin para konusunda işlerine dikkat et ya da bu dönem kendini halsiz hissedebilirsin vs ama bunlar ihtimaldir yani faldaki gibi bak bu olmuş bu olacak demez
@faline kıt mısın aynı şey ikisi de gelecek hakknıda tahmin etmek şu olabilir bu olabilri demek te fala giriyor astroloji yıldız falı demek zaten ne anlatıyon sen
O zaman kendi hayatında olan bişeyle ilgili geleceğini tahmin etmek kendi kendine bu da fal oluyor e bunu tüm insanlar yapıyor o zaman hepimiz falcıyız ya
@faline hayır ikisi farklı şey günlük hayatta olaylara göre tahmin yaparsın şu olacak kesin olacak demezsin ama astrologlar kesinmiş gibi konuşuyor bu hafta kovalar için kötü geçecek öbürüne iyi geçecek gibi şeyler söylüyorlar
Bilir eklenir sonuna her zaman cümlelerin kesin demez hiçbir astrolog çünkü kader dediğin şey senin iradene göre şekilleniz başına bir olay gelir beklenmedik o kaderdir ama o olaydan sonra seçtiğin yolda senin kaderin şekillenir yolu çizmekte senin hür iradene bırakılır
YÜKSELEN YENGEÇ Haftanın ilk günlerinde daha çok keyif aldığınız konularla ilgilenmek isteyeceksiniz. Yurt dışı bağlantılı işlerde ya da ticari konularda temkinli davranmak gerekebilir. Aşk hayatında dengeler gözetilmediğinde gerginlikler yaşanabilir. Hafta sonu ise bel ve böbrek hassasiyetlerine karşı dikkatli olunmalı. Bunu nereden bilip de söylüyor bunlar neye göre böyle böyle diyorlar?
Şimdi bir yer veya birkaç yerden almışsın bunu illa dediğim dediksin ya illa ben doğrucuyumsun şimdi bir yer böyle yazmış kesin gibi konuşmuş diye tüm astrolojiyi aynı olarak görüyorsun bu şey gibi müslümanım diyen birinin bir günahı işleyince tüm müslümanlığın yargılanması gibi
Bunu iyice otur araştır ki pek anlayacağını sanmıyorum ama astroloji kesinlik içermez ihtimalleri söyler karakterinden kişiliğinden hangi hastalıkların olabileceğinden bahseder ama bunlar illa olcak diye bişey de yok der
Astrolojiyle kafayı bozanlar bence de çok sağlıklı değiller :) Eğlence amaçlı bakılmasında sıkıntı yok ama partner seçiminden, kariyer hedeflerine kadar birçok konuda burçlara bel bağlayanlar var.
Eskiden insanlar yıldızlara göre bazı şeyleri karar veriyorlarmış bile ayrıca instagramda takip ettiğim Mine ölmez diye bi kadın var önceden herşeyi biliyor işte depremler vs demekki doğru
Ana Sayfa > Astroloji & Burçlar > Sorular > İsveç Lund Üniversitesi'ndeki araştırmaya göre astrolojiye inananlar narsist ve daha az zeki. Bu araştırma için ne düşünüyorsunuz?