Terazi burcu için çok cimri demiş, neye göre kime göre. Cimri insan parasını elinde tutar bir kuruşunu vermez halbuki ben parasını elinde tutamayan hemen harcayan biriyim o konudan sıkıntı yok😅
Yengeç: Alıngan.. İşte en sevmediğim tek huyum diye belirtmek isterim. Özellikle, sevdiğimiz insanlar küçücük bile dahi eleştiri yapsa, direk anında belli ederiz. Ama şu da var. Alınır, kindarlık yapmayız. Direk barışır, konu ne ise unuturuz. Ben yalan demeyeyim, hiç bu huyumu sevmiyorum. Nasıl bu durumu yenebilirim diye eskiden çok düşünürdüm. Ama yaşında vermiş olduğu bir durumda dolayı, bu alınganlık durumlarım biraz olsun azaldı..