Dikkat ettim de yorumların %50 si neredeyse hep ikizler demiş 😂 Ahahah siz ikizlere kurban olun 😂 Hangi burçta var Merkür zekası? Bana biri açıklasın bakalım.. Bütün ikizlere de çift karakterli veya karaktersiz diyemezsiniz. Herkes kız veya erkek arkadaşından çektiği sıkıntılardan dolayı ikizler demiştir muhtemelen. 😂 Size karaktersizler denk geldiyse biz ne yapalım ahahha ne güldüm yorumlara ya 😂 İkizler burcunun özelliklerini hiç bir burç taşımıyor ve aslında ikizler çok yönlü ve hareketli, eğlenceli insanlardır. Çift karakterli dediğimiz olay aslında - iki beyin - demek. Bunu siz anlamazsınız. Bir insana beyinsiz derken, ikizler çift beyin olma özelliği vardır. Siz bir beyin ararken ikizler de o beyinden iki tane vardır 😂 Ne demek istemiyorum artık siz anlayın.. Haydiii bayssss hepinize 🖐️
Beni terazi olarak koç burcu hayattan soğuttu ama sağolsun ikizler arkadaşlarım yengeç destekcilerim, yay kankalarım, kovası terazisi aslanı hepsi, ve tüm sevdiklerim beni hayata yeniden bağladı ☺️
Ben hayatıma giren ve sogutanların burclarini söyleyeyim. İkizler ve kova. 2 tane ikizler 2 tane kova. Ya arkadas bu kadar mı aynı olurlar. Demekki ekizler ve kova benim kulvarım değil. . lütfen uzak dursunlar.
Beni özellikle hayattan soğutan bi burç olmadı. Aynı buradan tanıdığım farklı kişiler benim o burç hakkındaki düşüncelerimi değiştirdi. Bu yüzden bence sizde önce yargılı yaklaşmayın insanlara sırf burç hangisi diye.