Mesela ben başak burcuyum, oğlak ve boğalarla çok iyi anlaşıyorum. Ama mesela bir ikizler olsun hayatta uzun süreli bir birliktelik yapamam ki bunu söylememin sebebi hayatımda öyle insanlar olduğu için :) Genel olarak erkekler burçlarla falan inanmadığı için pek takılmıyorlar ama cidden burç uyumu diye bir şey var. Hatta şöyle yapın. En samimi olduğunuz insanların burcuna bakın :) Mesela ben oğlak ve boğa dedim ama en samimi arkadaşlarımdan biriside kova. Kova burçlarıda çok iyi oluyor sağlam karakterli açık sözlü oluyorlar. Ama söz konusu ilişki ise işler değişiyor işte :)