Oh be ne retroymuş bir türlü bitmemişti... Gelsin artık love! :P

Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Hiçbir dönem bitmiyor, retro bitiyor koç dolunayı başlıyor vs iyice sıkıldım gerçekten bu aşk muhabbetlerinden. Gerçekten kalbinde sıcaklık olana retro da dolunay da işlemez. Tüm sorunlu kadın erkek farketmeksizin serserileri almışız çemberimize sonra otu b.. oku dolunaya retroya bağlıyoruz. Hakikaten eziğiz ya ezik.
Cevap
47Cevap
Kötü günler bitti şimdi sıra daha kötü günlerde fjdgkhfjgf
Ya retro bitse dolunay o bitse başka o bitse başka benim hayatım hicbir sey dinlemiyo her sekilde berbat
Merkür güneş etrafında dönüyor diye başımıza kötü olaylar geldiğini düşünecek kadar bilim yetmezliği mi çekiyorsunuz?
Gerçekten hayatınızdaki olumsuzlukları "Merkür Retrosu"na atacak kadar zavallı bir beyniniz mi var? Trajikomik.
Şimdi de akrep bi şeyi başlıyormuş 🤦🏻♀️ garibanın yüzü gülür mü be
Niye herkes sonunda kurtulduk falan yazmış ne olduki hiç habeirm yok
Exleri bir birine döndürdü şu retroda olmasa djsjd hayııır daha yeni başlıyoruz dolunay var 🌙
Noluyo gızım bi anlatın banada anlamadım ne retrosu metrosu 😅
ne yazan oldu ne dönen zten sevilmedik ki bekleyelim
Merkür retrosu türevi şeylere neden bu kadar bağlıyorsunuz ki yaşananları ya da yaşanamayanları.
Kabız olmuşta 15 gün sonra lavabosunu yapmanın rahatlığına ulaşmış gibisin
Her boka bir kulp bulmayin ya. Merkur metrosu da ne
bitince lovemi geliyor muş
retro varken gelmezmiymiş:)
Ben Merkür retrosun'dan da sonsuz sınırsız nefret ediyorum nefffreeeeett!
Koç dolunayına gırdık bile nerde bizde kurtulmak slalal
Dediğinizden hiç bişey anlamadım :) ne bitti , neden bitti , neden bitmesi bekleniyordu :D
Ne olduğunu hala anlayamadım biri açıklayabilir mi?
Allah'ım şükürler olsun iyi ki bitti bı rahatlama geldi
Türkiye çoook gerilerde kaldığı için 2022 de güme gidecek gibi geliyor.
Bana bitmis gibi gelmiyor 🥺 daha kotusu gelecek gibi
Merkür retrosu bu yıl ben de sabit sanırım... Gittiğini anlamadım bile. :/
ne demekkk noluur birii anlatsııın çok yardımcı olurnşsunuz ben de eski sevgilimlen1 ay evvel ayrıldık?
Merkür retrosu mu vardı? Ulann ben de niye 1 haftadır kumarda kaybediyorum diyorum ya
Tüm dönemler birbiriyle bağlantılı olduğu için henüz Kurtulmuş sayılmayız
Benim geldiğinden bile haberim yoktu sjsjjss
Saçmalıktan başka bir şey değil.
Hea ii olms kurtulduq
Bunlar neyin kafasını yaşıyor 🤷
Neyin dumanını çektin ver bir fırt
@yasamayanlar_dernegi hadi yine iyisin
Ne diyo bu xkwmdkwmfmekfk
Neptün retrosuvar mı ben ona girmek istiyorum
Cmekmfkekfkenfje
love mı o ne yeniyo mu
Merkür retrosu mu varmış?
Şükürler olsun ahsjösk
Bitince ne başlıyor..🧐
Mutlumu oluyoruz şimdi.
Merkur retrosu ne yahu?
İnş gelsin artık love
Değişen bir şey olmuyor hayatımda
Bu retroyu çok sevmiştim ama ben bitmese iyiydi.
Hiçbir şey bilmediğimi fark ettim
Mutlu oldukmu mutlu olduk 😊
Bilemiyorum belli olmaz
Kova burcunu bayağı etkiledi ama.
Neden kova burcunu etkiledi
Tanıdığım bı kova varda
Oldu aynn
Bitmiş gibi gelmiyor hiç moralim hala yerlerde.
O ne kız hangi burçları kapsıyordu
Hee bak şu an geldi bak 😄
O ney olduğunu da açıklasanız
hayırlısı..
pek inanmasam da..
Merkür gezegenini hiç sevmem zaten
Artık seks yapabilirmiyiz merkürle 😂
Ne olduğunu bile bilmiyorum herkes bir retro metro
Merkur rotası ne ki anlamadım.
Retro bize dokunmuyor çok şükür
Evet sonunda kurtulduk
Ne olacak şimdi?
Bitti ama bana farkeden bir şey yok
O nedir
Şükür
Yine retro ile gelen retro ile gitti 🤣🤣toxic
Merkürün retrosu istanbulun metrosu bitmez
O neki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?