Ben
Diplomasi burcu Terazi (ki insanlarını hiç sevmem)
Şefkat duygulu yengeç
Ve minnoş Balığın özelliklerini severim.
Siz?
Diplomasi burcu Terazi (ki insanlarını hiç sevmem)
Şefkat duygulu yengeç
Ve minnoş Balığın özelliklerini severim.
Siz?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Kova, yengeç ve yayları severim 😇 başakla boğa da iyidir👍🏻 İkizler akrep ve aslan 😵💫 kendi yükselenim de akrep bi de 🤦🏻♀️
Tabi ki Aslan çünkü neden sevmeyeyim kendi burcum ❤️
Ay bana minnos dedi. İlk defa böyle hitap edildi😄😄😄 yay ve akrepten nefret ederim. Yay zaten yilan burcu oldu. Yilan onlar.
ben akrebim ve şahsen su burçlarının hareketlerini seviyorum daha bi duygusal oluyolar istemsiz çekiyo beni
İkizlerin zekasını, Başakların titizliğini, Aslanların sadakatini
Yengeç ve akrep sevrim aslan olarak
Aslan ve yengeç burcu arasında çekim var.
Ama sadece yengeç değil en başta Başak balık ve oglakta var.
Yengeç evet gerçekten var
AA ne güzel ben yengecim.. burcumu seviyorum ama biraz fazla duygusallık yoruyor
Bir burca gıcık oluyorum. 😃
Balık burcuyum duygusal kişiler bana daha ilgi çekici geliyor
Kovayı seviyorum en çok
Aslan burcuyum seviyorum
Balık burcunu mu sgjsgs
Aslan burcunu
Balık burcunu sevmiyon mu
Severim karakteri iyi ise senide severim 😁😁😁
😎😻
♥️♥️♥️♥️♥️♥️😍🥰😘😘⚘⚘💋💋 karakterin iyi mi
bende balık burcuyum
Bütün burçlar=oğlak