Bazı burçlar birbirini tamamlarken bazıları ise birbirlerinin tam zıttı olabiliyor. Bazı burçlarla konuşmak bizi rahatlatırken bazısı bizi yoruyor.Sizin burcunuz nedir ve hangi burcun insanı sizi yoruyor, hangi burcun insanı sizi mutlu ediyor?
Yengeç burcu olarak ikizler ile olan tüm diyaloklar beni yoruyor. İkizler kadını da erkeği de... Çift karakterli olmaları cabası. Ben genelde akrep, aslan ve boğalar ile daha çok anlaşıyorum.
Selam, Aslan burcuyum. Başak ve Akrep Burcu insanları beni sinir etmekte özellikle de erkekleri. Terazi ve Aslan burçlarını yakın buluyorum kendime. Aslında insanları burçları üzerinden değerlendirmek ideal doğru yaklaşım olamaz, insanların karakteri ve kültürel değerleri başta gelir diye düşünüyorum fakat önyargısız olarak yaklaşmaya çalıştığım insanlar maalesef beni kendilerine yakın tavırlarım yüzünden yüzde doksan sekiz pişman ediyorlar. Burçlar pekçok zaman yanılmıyorlar. Karşınızdaki karakter hakkında size açık bir harita izletircesine negatif ve pozitif yolları tanıtıyorlar. Aslında burçlara gereksiz önyargıyla yaklaşım içinde oluşumuz iletişim kalitesini iyileştirmeye engel oluyor. Teşekkürler...🦄🍀❤️