Tüm yay burçları 💙💜🌸 şeklinde emoji atmak zorunda mı ya. Bir aralar sevdiğim bir kız da böyle emoji atıyordu. Kimi görsem yorumlarda böyle emojiler kullanıyo 😃😃
Ya senin ismin sözde beyefendi ama konusma şeklin çok itici bir ikincisi kadınlarla nasıl konuşulur desem oda yok tanımadığın birisiyle ciddi bir sohbet olur başlasa birşey demicem
O zaman ön yargi yapmayacaksin sonra bir bakacaksin ne istiyor bu benden diye bir bak bakalim pp gir sorularimi incele ve cok az insanin yoruma görüş yaptigimi gör incelemeye bak bakalım oldumj
Ya bak ben kirici asla olmam kesinlikle sen kirilmak istiyorsun sadece ayrica ben size laf atmak sohbet muhabet baslatmak icin gicik vs diyorum anlamis olsan zaten bu sekilde olmaz yani 😥😥😥
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
İkizler mi 🤔 Neyse yorumumu kendime saklayım, susma hakkımı kullanıyorum 🤫
Aslan olsaydı bu yorumu kabul ederdim 💜🌸
Hahah herkes yilmis ama bu ikizlerden
Tüm yay burçları 💙💜🌸 şeklinde emoji atmak zorunda mı ya. Bir aralar sevdiğim bir kız da böyle emoji atıyordu. Kimi görsem yorumlarda böyle emojiler kullanıyo 😃😃
Bu arada ikizler burcuyum. Lanet edilecek biri değilim diye düşünüyorum 😃😃
@TekDinSevgi Ben ikizler kadınını kastettim.. İkizler erkeğiyle sıkıntım olmadı 😊
Olabilir bilmuyorum oglak arkadaşım aile bireyim yok ama tanıdığım tüm oğlaklar bana genelde destek değil köstek olmuştur
Yengeç e kim destek olmuski oglaklar nasil destek olsun 🤣🤣
Niye canm yeng3c kendine d3 yeter diğerlerine de sen işine bak ikile
Hahaha ben neden isime bakip ikiliyirmusun uyusss bak o tepeden iterim seni asagiya 🤣🤣
Ya senin ismin sözde beyefendi ama konusma şeklin çok itici bir ikincisi kadınlarla nasıl konuşulur desem oda yok tanımadığın birisiyle ciddi bir sohbet olur başlasa birşey demicem
İste tanimis olsan asla bu sekilde karsimda konusuyor olamazdin hadi beni taniyanlar su baciya beni bir tanitsin 🤗🤗🤗
Senin kendini yorumlarda tanıştığım kadar taniyorum
O zaman ön yargi yapmayacaksin sonra bir bakacaksin ne istiyor bu benden diye bir bak bakalim pp gir sorularimi incele ve cok az insanin yoruma görüş yaptigimi gör incelemeye bak bakalım oldumj
Ya sen çok laubali konuşuyorsun bana karşı gıcık bilmem ne gibisinden ne bu samimiyet arkadaş oysaki severek sorularına yorum yapıyorum
Evet bende vakit gecirmek sohbet etmek belkide seni tanimak icin espiri yapmis olamazmiyim sen incele bakalim
Gerek yok saol
Peki bundan sonra ozaman asla yorumunuza begeniden baska hic bir şey birakmam sanirim sen beni yanlış anladin
Ya bak yorum amenna ama uçk mck uyuz böyle değil utuz4 bir insana edilecek söz değil beyfendi
Neysem iyi geceler size bundan sonra asla yazmam ayrica cidden rahatsizsan takipten cikarim soru davetim bile gelmez efendim oldu anlastik
Sen bilirsin
Bu size kalmis davetlerimden rahatsizsan dile getirebilirsin
Ya hayir severek cevap veriyorum ama sen çok kırıcısın
Ya bak ben kirici asla olmam kesinlikle sen kirilmak istiyorsun sadece ayrica ben size laf atmak sohbet muhabet baslatmak icin gicik vs diyorum anlamis olsan zaten bu sekilde olmaz yani 😥😥😥
Bende günlerdir güzellikle uyarıyorum
En büyük destekçim balıkmış, belki olabilir. Babam balık burcu ve her zaman destekçim olmuştur.
Zıtlık.. yani olabilir.. ama bazı boğalar sinirime dokunuyor
Yaa ilk defa bir eşleştirmeden memnun kaldım. Kovalar kalp ben..
Yaymış. Balıklar benden uzak olsunda kim olursa olsun
Koç benim en büyük destekçim sensin 😘seni seviyorum 😘
Boğa burcu alayım bir tane 🙄
Ne yapacaksin kizcazim siskolari doyuramazsin sen onlari ömrümüz sofrada gecer 🤣🤣🤣
Bende yemek yemeyi severim. Ondan mütevellit dediydim
Anladım 2 şişko bir arada geçinir gideriz diyorsun
Aynen :)
Şişkolar hadi bulun şişkoyu bak kahvaltı yapacakmış yalnız boğazımdan geçmez miş
Eğer musaitsen engeli kaldırabilir misin seninle son bir şey konuşmak istiyorum sen aç ben yazarım ama gerçekten önemli
Koç yanımdan geçemez ne destekçisi
Koç a kurban ol sen bence 🤣🤣
Koç burcunu hiç sevmem usta kusura bakma😂
Bizde sizi sevmiyoruz ozaman
saygı duyarım ahslwkkdkwlf
@LovecezaM sen başakmıydın? Ne diyorsun buna? 😄
Burçların hepsi yalan.
ay hayır ya imkansızz
Kovayım ve evet aslan doğru ama başakla öyle
Oglak yengeç o kadar dogru ki em anlaştığım burç
Aslan mı?
Aslan destekcim yok 🤦♀️
Oğlak tarafından satıldım hepp..
Evet ikizler kardeşim olur canım benim ❤️
Ne alakası var ya, sanmıyorum
Yanlış benim her zaman kendim. d
Teraziymiş...
Kankam bende bulamadim daha terazi 🤣🤣
Terazi hemcinslerimle iyi anlaşırım ama o da olur mu hxhs
Beni bul yengeç 🦀
Buldum seni😅
Hahah tencere kapak haydin size hayirli isler
Nelerdeydin desteğe ihtiyacım var sjsjsjsj
🤣😂🤣🤣🤣
Yettim gari 😅
Oğlak mis da hiç anlasamam nasıl oluyor o 😅😅
Soğukkanlı, sakin ama gülsen hemen gülerler. Öyleyiz oğlaklar olaeak
kendim
Koçmuş
Yengeç
Kovaymış
Oğlakmış😏
Terazi ve destekçim koç kesinlikle doğru
Burcum koç ve destekçim, yükselenim de Terazi
Koskoca bir yalan.
Akrepmiş
İkizler
Akrep
İkizler
Akrep, boğa doğru...
Boğa demiş..
Yay gel buraya
İkizlerim yay diyor
Yengeçmiş
Aaaa birbirimizin destekçisiyiz
kova...
destekcim yok
Yengeçlermiş
Annem cnmmm
Akrepmiş 😂 ajs
Balıkmış...
Kova benım
Aslan, dişi olsun
İkizler.
İkizler
terazi
Ikizler
Akrepmiş sdjdfkg
o iş öyle olmuyor , BALIK kadınında tekmeyi yedim
yay..
doğrudur..
Oğlak ben sevgilimde Yengeç🥰🙏🏻
Valla Oğlak dan bi şey görmedik
Aslan
Nerde oğlaklar. :D
Oğlak