Gözüm çok yükseklerde, başak burcuyum ondan mı böyle acaba?

Cok zor beğeniyorum haci gözüm çok yükseklerde ne etcem ben basak burcuyum ondan mi niye
Gözüm çok yükseklerde, başak burcuyum ondan mı böyle acaba?
Cevapla