
Burclar ıssız adaya düşerse ilk diyecekleri şey👆

Miiiissss
Evet böyle söyleyeceğimeee bende katılıyorumm 🤞💯♈
sessiz sakin kimse yok ohhhh miiisss 🧚🏻♀️
Kanka ikizler
Cevap
20Cevap
Evet ohh mis derim çünkü 1 tane insan görmeyeceğim.
Kanka falan aklıma gelmez, başağin düşündüğünü düşünürüm bende 🤦♀️
"Bura bana dar mı?" Kimse yok diye göbek bile atarım
Boğa oburuz ya hani biz :D :D şehir efsanesi :D
oh miss diyebilmem için 1 tane kız olması lazım yanımda bide cımbızım
Benimki olmamış ama ya
Ne burcuydun kanka
Kova
Haha saçmalamış senin burc
Yok yani hiç öyle bir şey demem de o tepkiyi de vermem😂
Tuvalet işi ne olacak mı alakası yok msdnksdn
Aynen 😂
bura benlik yazıyor ama bura tam bizlik
@minnosum5454
Benimki ne diyor anlamadım pek 🙄😂😂
"hayır olamaz" gibi birsey
Olabilir aslında 😂
harbi bunu derim tuvalet? ksdjanjmdsd
Ey ada ben geldim iyiymiş 😂😂
Bura benlik bu ilk yalnızlık değil
Bu ilk yalnızlık değil çok doğru olmuş :)
Ohhhhhhhhhhhhh misssssss
Ben koçum benle ıssız adaya düşen kız yaşadı
İkizler Burcuyum Tabikide
Oğlak felç mi geçirdi
Doğru! Tuvalet işi ne olucak 😳
Yengeç
Boğa..
Boğa..
Ey Ada ben geldim.
İnanmıyorum
İkizler
Yay ve kova 😅
Ey ada ben geldim 😂
Kankaaa
Kenkemm
Tuvalet işi nolcak?
Karnım aç olur
Ne yiyeceyuk
boga dogru😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar