Sinirden midir bilmiyorum ama meselâ aklımdaki örnek Instagram'da takip ettiklerini birdej azaltıp birden çoğaltmak, hesabını gizleyip açmak, bugün herkesle sıkı fıkıysan yarın herkesten uzaklaşmak (öyle böyle bir uzaklaşma değil yalnız) vb.
Aaa bu ben, bu dediklerini ben de sık sık yapıyorum. Kova sabit burç diyorlar ama ben hep değişken hissetmişimdir kendimi ruh halim değişkendir. Mesela sabırlı değilim kavga ettğim arkadaşlarımı yarını düşünmeden silip atabiliyorum, sonrasını düşünmeden insanları kırabiliyorum hiç politik bir insan da değilimdir. Ya da biriyle konuşuyor olmam ona çok büyük değer yüklediğim anlamına gelmiyor her an her yerden çekip gidebilirim gibi gibi.. sıkılgan bir yapımız var sanırım. Son derece uçarı ve derinleşemeyen bundan dolayı da yaptığım hiçbir şeye sıkı sıkıya tutunamıyorum.
Ah tam anlatmak istediklerimi anlatmışsın, bütün gözlemlediğim şeyleri saydın. 😄 Dengesiz insanları hiç sevmiyorum ama nedense hep kova burçlarından hoşlanıyorum, ilgimi onlar çekiyor anlamadım. Kova burcu olduğunu bilerek hoşlanmıyorum ama, sonradan öğreniyorum ki kova meselâ. 😶 Valla anlamadım, anlaşıyorum da ama onlar benimle anlaşamıyor. 🤪
Kova bence çekim gücü yüksek bir burç gamsız gözüktüğünden kaynaklı. Kovalarda kısa süreli merak uyandırmak için onu takmıyormuş gibi yapacaksın ama uzun zamanda eğlenceli ve gamsız gözükmen yeterli bence 😄
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Elbette ikizler :) dakikası dakikasına asla uymaz :) onları böyle sevmek lazım :D :D
Kovaları unutmayalım abi. 😄
=) kovalar zeki ve asla :) ikili oynamazlar yahu
Gayet de dengesizler. 😃
Ne yaptıkları belli olmuyor, ikili oynamak başka bir şey bence. 🤔
Yalnız ikizler gelir akla dengesiz diyince kovalarla alakası yok
Bence çok alâkası var.
Tanıdığım tüm kovalar dengesiz.
Genelde hava grubu burçları için bu şekilde konuşurlar yani teraziler, ikizler ve kovalar için. Mümkün olabilir olmayabilir de. 😀
Bir arkadaşım var siniri de öfkesi de saman alevi gibi. Sonra her şeyi unutup canım cicime dönebilir. Kendisi İkizler. 😄
Terazi😄 1 saat önce erkek arkadaşımı çok sevip 1 saat sonra ona karşı negatif hisler beklediğim olmuştu sjsjjd duygularım çok gecisken
İkizler olsa gerek ve de terazi
Kovayı unuttun bence. 🧐
Bence de.. kovayı nasıl unuttum ya
Kova ikizler terazi ee uçarılık ruhumuzda var
Hangisisin? Shshhs
Kovaaa🪣
Sen?
Yengeç. 🙃
Neden dengesisiz bilmiyorum ama aklımda aniden şimşekler çakıyor ve kesip atıyorum, sanırım ani gelen sinirden kaynaklı öyle gözüküyoruz
Sinirden midir bilmiyorum ama meselâ aklımdaki örnek Instagram'da takip ettiklerini birdej azaltıp birden çoğaltmak, hesabını gizleyip açmak, bugün herkesle sıkı fıkıysan yarın herkesten uzaklaşmak (öyle böyle bir uzaklaşma değil yalnız) vb.
Aaa bu ben, bu dediklerini ben de sık sık yapıyorum. Kova sabit burç diyorlar ama ben hep değişken hissetmişimdir kendimi ruh halim değişkendir. Mesela sabırlı değilim kavga ettğim arkadaşlarımı yarını düşünmeden silip atabiliyorum, sonrasını düşünmeden insanları kırabiliyorum hiç politik bir insan da değilimdir. Ya da biriyle konuşuyor olmam ona çok büyük değer yüklediğim anlamına gelmiyor her an her yerden çekip gidebilirim gibi gibi.. sıkılgan bir yapımız var sanırım. Son derece uçarı ve derinleşemeyen bundan dolayı da yaptığım hiçbir şeye sıkı sıkıya tutunamıyorum.
Ah tam anlatmak istediklerimi anlatmışsın, bütün gözlemlediğim şeyleri saydın. 😄
Dengesiz insanları hiç sevmiyorum ama nedense hep kova burçlarından hoşlanıyorum, ilgimi onlar çekiyor anlamadım.
Kova burcu olduğunu bilerek hoşlanmıyorum ama, sonradan öğreniyorum ki kova meselâ. 😶
Valla anlamadım, anlaşıyorum da ama onlar benimle anlaşamıyor. 🤪
Kova bence çekim gücü yüksek bir burç gamsız gözüktüğünden kaynaklı. Kovalarda kısa süreli merak uyandırmak için onu takmıyormuş gibi yapacaksın ama uzun zamanda eğlenceli ve gamsız gözükmen yeterli bence 😄
Yaa, teşekkürler. 😌
Kova burcu birine denk gelirsem uygularım. 😄
🙂🙃🙂
Bunuda mı burçlara bağladınız la
Evet. 🙄
İkizler burcunun ne zaman ne yapacağı belirsiz.
Terazi net 😀
Senin burcun neydi kankam, unuttum yine. 😐
Terazi kankam. Çok dengesizim 😂
Kova daha dengesiz emin olabilirsin. 😄
Olabilir kankam ben onlar hakkında dik kafalı diye çok duyumlar alıyorum genelde öylemidir bilmem ama 😂
Öyleler tabii o özellikleri de var, benim alçalan burcum kova bende de dik kafalılık var. 😄
Evet söylemiştin kankam 😅😅
Valla haklısın gece 2-3 ☹️
İkizler sanırım
İkizler kova
ikizler :D
Bence dengesizlik konusunda yarışacak burçtan biri evet. 😶