Ikk zamanlardaki gibi degil hissediyorum bu durumu cok sordum iyiyim birseyim yok dedi cok değişti bana karsi ilgisiz umursamaz oldu sanki , ilişkimiz nasıl gidiyor sence dedim bence iyi gidiyor dedi , bir sıkıntın varsa anlatabilirsin saklama kızmam saklarsan sonra ogrenirsem daha cok kızarım dedim ruh hastasimisin iyiyim dedi peki dedim sonra yeni karar aldim boyle olacagim artik dedi birden geldi boyle olma karari dedi bende dedimki ama boyle devam edersen iliski yürümez ki dedim orasini bilemiyorum dedi ayrılmak falan mi istiyorsun beni sevmiyormusun dedim hyr seni seviyorum dedi kisa kisa yazmaya basladi soğuk değilim dedi ama gerçekten soğuk ne yapabilirim sizce? 😓😓
Güncellemeler
+1 yıl
Neyapamam gerekiyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar