Sevgilimle konuşmak çok sıkıcı çünkü akıcı bir konuşmamız yok bana sürekli konu aç konuşalım diyor? Kendi konu bulamıyor napıcam?

Erkek arkadaşımla konuşmak çok sıkıcı çünkü akıcı bir konuşmamız yok bana sürekli konu aç konuşalım diyor? ve sürekli ben açıyorum ve yazarken falan hep soğuk trip atıyormuşcasına ve canımı sıkıyor bu durum her durumda ben konu açıyorum ben konu açmasam konuşacağımız yok?
Sevgilimle konuşmak çok sıkıcı çünkü akıcı bir konuşmamız yok bana sürekli konu aç konuşalım diyor? Kendi konu bulamıyor napıcam?
Cevapla