Birinden gizli gizli hoşlanmak, ortak arkadaşın inceden aranızı yapması mı yoksa senmi hoşlandığını ona söylersin fikriniz nedir?

Ben Cem’den hoşlanıyorum ama sakın ona söyleme.” bu bile bir çaresizlik yakarışıdır ki arkadaş araya girsin, söz konusu Cem’in ağzını arasın; “Bizim Gizem var ya, ne düşünüyorsun onun hakkında, hoş kız mı sence?” ve akabinde patlatılan “Çünkü senden hoşlanıyor da. Çıkmak ister misin?” temalı çöpçatanlıklar, gizli bakışmalar, söz konusu Gizem kadar ara bulucu bir arkadaşa sahip değilseniz o zaman platonik bakmacalar, hayaller, umutlar… Can yakan lise aşkları.
Birinden gizli gizli hoşlanmak, ortak arkadaşın inceden aranızı yapması mı yoksa senmi hoşlandığını ona söylersin fikriniz nedir?

ancak kız sizden uzaktan uzağa hoşlanıyorsa, "belki" olumlu sonuç verecek eylem. eğer, kızın o ana kadar dikkatini çekmemiş olmanıza rağmen direkt yanına gidip "senden hoşlanıyorum" diyip olumlu bir yaklaşımla karşılaştıysanız, tebrikler onun gözünde bir übermenschsiniz, aradığı özelliklere tamı tamına uyuyorsunuz. büyük ihtimalle "ay ne şeker, senin bu açıksözlülüğünü sevdim işte" filan der, ama aslında gerçekler maalesef bu kadar basit değildir.


Birinden gizli gizli hoşlanmak, ortak arkadaşın inceden aranızı yapması mı yoksa senmi hoşlandığını ona söylersin fikriniz nedir?
Birinden gizli gizli hoşlanmak, ortak arkadaşın inceden aranızı yapması mı yoksa senmi hoşlandığını ona söylersin fikriniz nedir?
Cevapla