Lisede bir arkim vardı bir dönem konuşuyorduk ozaman hayatında başkası vardı neyse , sonra ondan ayrıldı sosyal ağını filan kapatmıştı neyse benim aklıma nedensiz şekilde düştü birden kız arkadaşımlada aynı sınıftaydık ozaman buda vardı ben geçengün istedim adresini bana verdi ben ekledim ama yazmadım bir baktım sevgilisi var Ayıp olur diye yazmadım Resim paylaştım bana beğeni yaptı ve yazdı beni hatırladı şok oldum , ama ben arkadaşça konuşuyorum ama kızdan soğmuş bana kızın yaptı hataları anlattı kız ondan sürekli maddiyata dayalı hep bişiler istedini söyledi en son ben birşey sordum bana sadece saolasın yazdı Bende ona kapak ettim Madem öyle neden yazdın bana haklı değilmiyim artık asla yazmam sizce derdi ne?😢
Neden bana böyle davrandı kırıldım erkekler neden kırıcısınız?
sen hatayı bastan yapmışsın. ilk basta ekleyerek ilgini belli etmişsin. adam da fırsatı kaçırmamış. yanlış yapmışsın. bu ilişki seni mutlu etmez zaten. böyle mal gibi ergenlerin peşinde koşmanın sana mutluluk getirmeyeceğini bilmelisin.
En İyi Cevaplar