Sevgiliniz ilişkiniz bittikten sonra size abi/abla demeye başlasa ne düşünürsünüz?

Iyi ya da kötü bir şekilde ayrıldınız ve ilişkiniz bittikten sonra bir muhabbet esnasında onun size abi/abla dediğine şahit olsanız ne hissedersiniz?
Ya psikolojik sorunları vardır ya da ağır yavşaktır bana kısacası bunu hissettirir..
En temizi ilişki bittikten sonra muhatap olmamak ;)
Sevgiliniz ilişkiniz bittikten sonra size abi/abla demeye başlasa ne düşünürsünüz?
Cevapla